5 lutego 2012

Zima (już nie) jest taka straszna!!!




[tu powinnam napisać, że jeśli nie chce Wam się czytać, to zjedźcie sobie na dół do zdjęć, ale nie napiszę, bo nie po to to pisałam, żebyście nie czytali!=P]


Halo! Halo! Nadaję do Was z mroźnego Krakowa położonego chyba gdzieś między Syberią, a Antarktydą (bo Arktyka według Dredzika jest u nas w kuchni)! Troszkę stuningowałam mój wyjściowy ałtfit i osiągnęłam względną ciepłotę ciała w zderzeniu z temperaturą zewnętrzną. 

Prezentuję Wam oto jak się teraz wożę po mieście. Nie wiedziałam, że kaptur może dać człowiekowi tyle szczęścia. Taki szczegół, a cieszy. Jak się postaram, to nawet nosa mi spod niego nie widać, stanowi jednak niebezpieczeństwo na drodze, chodzę na oślep (pamiętacie babcię Mulan przechodzącą przez ulicę?). Idealnym dopełnieniem jest ciepluchna czapa, oczywiście wyrobu domowego. oraz komin, najlepiej kolorowy, żeby nie było nudno:)..Idąc dalej zgodnie z prawem grawitacji prezentuję kurtkę (ot, taki dodatek do kaptura), która jest moim zimowym objawieniem, ulubieńcem i wszystkim, co najlepsze. Wprawdzie robi ze mnie baleronik, ale trudno żeby nie robiła, już dawno pogodziłam się z tą charakterystyczną przypadłością ubrań zimowych. Jest ciepła, choć nie wygląda, ma krój parki i...ma kaptur! Ma też okropny kolor, ale nie można mieć wszystkiego, można mieć za to wiecznie brudną kurtkę... Na niżej przedstawionych obrazkach należy również zwrócić uwagę na odznaczający się element kolorystyczny będący torebką. Element ten oprócz zastosowania typowo praktycznego zaspokaja również mój torebkoholizm, oraz jest okrutnie pojemnym worem, choć nie wygląda. Dalej to już nuda, rękawiczki podmienione z Dredzikiem, spodnie, które przykleiły mi się ostatnio do tyłka i buty, bubel roku.
Także tego........ Zakupami chwaliłam się już na facebooku, więc jeśli mnie jeszcze nie lubicie, to polubcie, bo ja lubię, jak mnie ktoś lubi;)  KLIKUKLIK







kurtka: Takko (99zł), czapka, komin: Matko z Córką, broszka: MagicBox, torebka: Bershka (34,90zł), buty: Deichmann (99zł), spodnie: H&M (79zł), rękawiczki: Lookah


 'A musisz tak stać jak kołek?'
'To jak mam stać??Tak, tak, czy może tak?!'

26 komentarzy:

  1. zlepka ostatnich zdjęć - bomba <3 kurtki zazdroszczę, moje są albo ciepłe, albo zbyt krótkie ;d torba mnie zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie świetne;)chodź u mnie tak zimno nie jest:)odziewam się w podobne zestaw:)najlepsze na to co się dzieje teraz na oknem;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Twoich butach:)tez by mi się na te mrozy takie przydały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam w nich zakochana...moja miłość trwała kilka dni, dopóki nie zaczęły się rozwalać=/ a paragon zaginął w akcji

      Usuń
  4. świetna torebka , super ożywia cały strój

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torbiszon jest fantastyczny! może ja jednak Bershki nie powinnam omijać szerokim łukiem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie omijaj, szczególnie w czasie wyprzedaży powyprzedażowych;)))

      Usuń
  7. Masz śliczny kolor włosów. :) Pozdrawiam!

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej! :D Pozdrawiam ciepło z mroźnej Kalwarii ;D. Oj coraz więcej trafiam na blogerki z Krakowa i okolic ;D Torebka i rękawiczki miodzio!! :D

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima nigdy nie była i nie jest straszna!
    Bardzo pozytywna torba:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torba, i bardzo mi się podoba twój kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahaha ostatnia część mistrzowska. : D
    lubię Twoje wpisy, świetnie się je czyta, a z outfitu najbardziej lubię torebkę (co w sumie u mnie nic dziwnego...)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj Bershka teraz to raj :D ja kupiłam super pudrowy szalik za 9,90, 2 pary spodni też za grosze. Ostatnie zdjęcia najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się nie mogę doczekać na wyjazd do Bielska za tydzień=D tam zawsze świetne rzeczy wynajduję za bezcen;)

      Usuń
  13. Wyjatkowo fajny kaptur, co wbrew pozorom nie jest zawsze, ani nawet nie czesto, domena kaptura:).Zdjecia w ruchu swietne! A szpagat kiedys bedzie???;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! stawiasz mi kolejne wyzwanie? =P

      Usuń
    2. A dlaczego by nie:), reszta w rekach fotografa;)))

      Usuń
  14. Uwielbiam Cię za to, że jesteś taka kolorowa i pozytywna :) Lubię na Ciebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka <3 U mnie w Bershce już nie ma ;( Fajny z Ciebie człowiek, to się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham kaptury z lisem!!! teraz to już nie ma w sklepach takich fajowych kurtek...wyginęły jak dinozaury!;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee, ja swoją kupiłam trzy dni temu;)))

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz, wszystko do siebie pasuje a buty no cóż masz nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! dokładnie, te z posta tylko czekały na dotarcie nowych;)

      Usuń
  18. Świetny zimowy zestaw! :) Torebka jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)