5 marca 2012

Czy nadmiar koloru szkodzi???


Dzisiaj znowu witam się z Wami kolorowo. Już chyba kiedyś wspominałam, że im "trudniej" mi w życiu, tym kolorowiej na zewnątrz. Tutaj sprawdza się to w 100%, kolorami staram się przegonić smutki i nabrać trochę siły, aby zmierzyć się ze światem, co w tym tygodniu będę uskuteczniać. Ale jeszcze tylko kilka dni i.... WAKACJE!!! Tak, tak. W tym roku postanowiliśmy z Dredkiem urwać się na chwilę codzienności i uciec tam, gdzie nam dobrze- do Sztokholmu. Zatem możliwe, że jest to ostatni post przed wyjazdem. Nie wiem, czy kolejne będę dodawać "na gorąco" z miejsca wydarzeń, czy zostawię sobie to na powrót, ale na pewno dużo będzie się działo w tym czasie na moim Facebooku, więc tam zapraszam=)

Dzisiaj podziwiać możecie moją brochę- matriochę. Podobna jest do wygrania w moim rozdaniu, na które serdecznie zapraszam (KLIK).
Zestaw powstał szybciej, niż zupka instant, tak to jest, kiedy człowiek pośpi za długo;) Jednocześnie żegnam się z moją kwiecistą spódniczką, na którą czeka już nowa właścicielka, jęcząca mi nad głową, że też taką chce. No to masz, Mała!
I bla bla bla, pitu pitu.







bluzka: sh (4zł), spódnica: Zara(39zł), torebka: Bershka (35zł), komin: hand made, broszka, bransoletka: pofolkloruj.pl

25 komentarzy:

  1. Właśnie tak ludzie powinni chodzić wiosną! Aż sama buzia się uśmiecha jak widzi tak 'wesoło' ubranego człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa Stara pięknie:D Kolory na złe humory:D ino ja by tylko jakiś cieniutkim paskiem sięejszcze przewiązała, ale to:D ja bym sięzawsze przewiązywała:P

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę spódnicy :) czuć wiosnę u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolory w Twoim wydaniu, zawsze są idealnie dobrane i zawsze zaskakują! Mam tylko nadzieję, że już na dniach te kolory będą oznaką szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj czuć wiosnę na maxa na Twoich zdjęciach <3 super! aż się zaczęłam uśmiechać ;)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zawsze słodko :)
    Ah te piękne krakowskie planty

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taką spódniczkę tylko w inny wzór :) bardzo optymistyczny look! ja mam trochę podobnie - jak mi jest życiowo za ciężko staram sie to "przykryć" ubraniem i naładować energetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódniczka,ślicznie w niej wyglądasz :) stylizacja promienieje wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo wiosennie :) i fajno

    pozdrawiam i zapraszam na mojego modnego i antymodowego bloga:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ! strasznie mi się podoba :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kolory a do Ciebie pasują idealnie!!:)
    kolory przyciągają pozytywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek nie szkodzi! bardzo fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIE, NIE, NIE i jeszcze raz NIE! Nadmiar kolorów nie szkodzi, pięknie wyglądasz! :)
    Udanego wypadu do Sztokholmu, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że nadmiar koloru nie szkodzi:D Tym bardziej, że wiosna u progu i folkowe dodatki na ciele:D A broszka fantastyczna - uwielbiam matriochy;) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. W pewnej mierze dzięki Tobie zaczęłam ubierać się kolorowo, co dawniej było dla mnie nie do pomyślenia :)
    Inspirujesz! :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  17. no to widzę że mamy podobnie z tymi kolorami leczącymi smutki :) nadmiar kolorów to lek na moją duszę więc absolutnie nie szkodzi, ach zazdroszczę ci tego pięknego Krakowa, muszę się tam koniecznie wybrać jak tylko zrobi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz- bardzo wiosennie:) śliczna broszka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódnica <3

    Dodałam do obserwowanych, skomentowałam i poklikałam w to, co poklikać miałam ;** !

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja :) bardzo fajnie tu u ciebie :) wpadniesz do mnie :)? może się poobserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. nadmiar koloru jest wręcz wskazana! wiosna idzie

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna spódnica ! :) ależ wiosennie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klikam , obserwuje i liczę na to samo :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz *.* Tatuaż prawdziwy? :) Dawno robiłaś?
    PS. Ile masz lat? :D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)