11 marca 2012

Don't Let Me Fall




Hej, mam dla Was kilka zdjęć z wczorajszego spaceru z psiakiem. Nic nowego, ciekawego, odkrywczego. Nawet torebki ze sobą nie wzięłam=) Płaszcz i buty "posiadłam" specjalnie na nasz wyjazd. Płaszcz pochodzi z szafy Mamy i mam nadzieję, że sprawdzi się idealnie, bo w mojej zimowej kurtce jest już stanowczo za gorąco. Czas się pakować, kompletnie nie wiem, jak się do tego zabrać, tym bardziej, że nastawiona jestem zakupowo, a 10kg to malutko. Zostawiam Was już z tą marniutką notką, mój umysł i nerwy nadal są na wykończeniu, a ciężki tydzień wcale nie trwa 7 dni, jak przypuszczałam... Tak to jest, jak się zawali jedną rzecz na uczelni... Ja dziś zostaję w łóżku, a Wy, Łapserdaki, lećcie szukać wiosny=)

Ps1. Jeśli chcecie poprawić mi troszkę nastrój (szantaż emocjonalny), zagłosujcie proszę na mnie w konkursie. Wystarczy kliknąć "Poleć" =) KLIK
Ps2. Niechaj Dziewczyny, które wygrały brochy się nie martwią. Obiecuję, że żadne łóżko nie powstrzyma mnie przed wysłaniem Wam nagród=)





płaszcz: Bershka, spodnie: INNA (39zł), bluzka: sh, komin: hand made, buty: no name (50zł)


A tu mój najcudowniejszy poprawiacz nastroju:

20 komentarzy:

  1. znęcasz się nade mną znów pokazując te idealne spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sklep INNA, będę musiała się tam przejść niebawem na wiosenne buszowanie ;)
    Cudowny piesio!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli czas mi pozwoli to mam w planach wpaść na wasze spotkanie blogerek ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne spodnie :) ładnie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. I send a warm greeting friend.
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajny płaszczyk! i świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię sklep INNA i często do niego zaglądam, a Twój zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! ;))) super gatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz słodkiego psiaka! :) Hmm, no tak 10 kg to niezbyt dużo, łatwo przekroczyć. :) Świetne masz spodnie! A stylizacja polecona - może poprawi Ci nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz:) Przypadły mi do gustu te 2 kolorowe piekne wzorki w nagłówku:) Chyba typowo kaszubskie? o ile sie nie myle? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie sa cudowne!!
    i prosze nie obcinaj mnie na lyso w nocy.. hehe usmilam sie z tego komentarza!! bede zapuszczac i oddam troche, moze byc? ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)