24 marca 2012

Szwedzki outfit part. 2


Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia robione w moim ukochanym miejscu w Sztokholmie. Zakochałam się w nim już poprzednim razem, dlatego miło było wrócić tam po roku i popatrzeć jeszcze raz na ten cudowny widok... Tym razem nie było tam oprócz nas właściwie nikogo. Czasami niesprzyjająca pogoda może być naszym sprzymierzeńcem. Jeśli macie ochotę pospacerować wirtualnie po tych okolicach, wpiszcie sobie w Google Maps "Skeppsbrokajen, Stockholm" i postawcie googlowego ludzika na alejce:)
Jeśli o zestaw chodzi, to tak jak mówiłam- łączyłam ze sobą wszystko, co znalazło się w mojej walizce. Nie mogłam nie wziąć mojej ukochanej sukienki, która sprawdza się zawsze i wszędzie. Rok temu była ze mną jej szara siostra, żałuję okrutnie, że nie kupiłam przynajmniej z 3 innych kolorów- mogłabym chodzić w nich non stop! Reszta dodatków jest już Wam znana i nie zmieniała się przez cały wyjazd. Nowością jest opaska ze sklepu Monki, jeden z niewielu wyprzedażowych łupów. Kosztowała 5zł, więc "żal nie wziąć";)
Żegnam się z Wami czule i do następnego!



 (oczywiście nie może zabraknąć typowo szafiarskich póz)












chusta: h&m, płaszcz: Bershka, sukienka: no name, buty: no name, opaska: Monki

21 komentarzy:

  1. widoki przecudowne! jaki błękit! *.* chyba mam kolejny cel wycieczki.. :D chociaż jeszcze mam do odwiedzenia Cork w Irl i te klify i Ocean! :)
    pięknie prezentujesz się na jego tle! sukienka baardzo faaajna! :D

    buziaki! i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha pozy faktycznie jak żywcem z lookbooka :p
    Sukienka ma cudowny, magnetyczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ma prześliczny kolor :)
    Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. znam miejsce, kojarzę miejsce, piękne miejsce! Uwielbiam Cię w tym wydaniu, mam ogromną słabość wręcz do Ciebie w nim! Jest takie słodziutkie, piękne, idealne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kolorki, lubię Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka, piękny płaszcz, piękna chusta.. wszystko mi się tu podoba! :) a Sztokholm musi być cudowny! świetnie, że miałaś okazję tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje miny na niektórych zdjęciach, hahahaha : D
    i sukienkę i opaskę tez uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny set!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko ślicznie . jak mi się podoba ten twój kolor włosów <33
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękną figurę w sukienkach!!!!!
    Pozdrawiam
    Bubu

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaa, jak tam pięknie, widoki cudowne, pięknie wyglądasz - tak promiennie, bardzo ładnie Ci w niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka i chustka :) Bardzo ładnie wygladasz :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam takiej opaski i szukam i znaleźć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja wspaniała,bardzo Ci pasuje :)

    Zapraszam do mnie na givenchy:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjemnie sie patrzy na to zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)