8 marca 2012

być kobietą, być kobietą;)



Witajcie Piękne Kobietki w tym specjalnym dniu=) Jak dobrze, że ten tydzień już się kończy...Wypruł mi flaki skutecznie. Jeszcze tylko piątek i koniec udręki uczelnianej na jakiś czas, uff... Szczerze mówiąc mam w głowie taki chaos, że nie mam pojęcia co mam napisać. Arystoteles, Kant i utylitaryzm mieszają mi się z fotografią reportażową i dioramą. Zatem dziś krótko, zwięźle i na temat.
Jak nie mogłam znaleźć fajnych kolorowych spodni, tak teraz pojawiają się coraz to nowsze w mojej szafie. Tym razem padło na marchewę, uwielbiam ten kolor! 
Koszula ma x lat i dzisiaj właśnie mi wpadła w ręce. Jest to ostatni jej raz na mnie. Mam mocne postanowienie wiosennych czystek w szafie i ona będzie jedną z rzeczy do wylotu.
No i buty, które wpadły mi w oko, weszły do głowy i nie chciały wyjść. Po dzisiejszej zaliczonej etyce uznałam, że niemoralne będzie niekupienie ich. Przeliczyłam się tylko co do wygody, ale moje stopy ogólnie nie lubią niczego, co odrywa je od ziemi.
No a komin. Komin zrobiłam sobie sama! o!
Sorry za fryzurę, ale kto by myślał o włosach, kiedy ma się tyle innych rzeczy na głowie;)

Drogie Kobietki, przypominam Wam, że jeszcze możecie się zgłosić i dostać ode mnie piękną, kolorową broszkę!!! Warto spróbować;)     KLIK  KLIK  KLIK











spodnie: INNA (39zł), koszula: cherokee, komin: hand made, bransoletka: studiopomyslow.pl, torebka: Bershka (35zł), buty: Deichmann (89zł)

27 komentarzy:

  1. Zgadzam się 100%... Kupiłam bardzo podobne buty i to jednak nie to samo co płaska podeszwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promieniejesz po prostu w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego kobietko kochana!!:)
    super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie ma zbliżenia na bransoletkę, ale i tak moje starcze oko dopatruje się, że jest świetna:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe portki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o mom! Podobają mi sie koturenki i spodnie, genialne spodnie <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Też już mam dosyć uczelni. Przeładowanie informacji. Chcę już wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor spodni mnie urzekł. :) A włosami się nie przejmuj, lekki, artystyczny nieład. I tak trzymać. Jest dobrze.
    Kiedy jeszcze chodziłam w butach na obcasach/koturnach, też narzekałam na wygodę. Widać, jednak, że nic mi nie zastąpi moich ukochanych trampków. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziak <3 wyglądasz na megasympatyczną osóbkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fason takich spodni też mi się podoba, ale nie pasuje do mojej figury nic a nic...
    Kolor ich bardzo sympatyczny!
    A nad koszulą się zlituj, odłóż do rzeczy "może jeszcze założe, a może już nie" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie też nie pasują ni chu, chu. ale co zrobić;))) a koszula niestety przepadła już...wpadła siostra i w przypływie uczuć obdarowałam ją worem ubrań. ach, moja szafa czuje lekkość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. być kobietą, być kobietą.. :D Jak zwykle kolorowo i jak sympatycznie, bardzo podobają mi się Twoje spodnie, ukradnę Ci je kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam mieć kolczyk dokładnie w tym miejscu co Ty :D
    ps. świetne spodnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie marchewkowych spodni z koszulą w kartę :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie polaczylas kolory !
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey there, Lovely blog and I find it interesting because we have the same Interest - Fashion. I hope you can check mine too.
    Feel free to stop by my blog.

    Http://mymariia.blogspot.com

    PS: Following you now :)
    PPS: Cute orange trousers! I can never pull it off! but you pull it off perfectly :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie no .
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ mam nadzieje że zajrzysz i zostawisz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jakie świetne kolory, połączenie bardzo pozytywne!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pozytywna i przyciągająca stylizacja, image mily dla oka, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)