10 kwietnia 2012

Crazy Sufferin Style


Dobra, dziś ani słowa o pogodzie, bo jaka jest- każdy widzi=) I mam nadzieję, że już taka zostanie, a ja będę mogła się w końcu wyżyć modowo. Wiecie, lub nie wiecie, ale nie cierpię zimy, mam wtedy okres wegetacji również jeśli chodzi o ubrania. Mało mam typowo zimowych ciuchów, a przez cały ten ponury okres kolekcjonuję kolejne sztuki na sezon wiosna- lato. Dlatego też od dzisiaj aż do odwołania mam zamiar czerpać garściami z mojej szafy wypełnionej kolorami i przedstawiać Wam więcej moich codziennych zestawów. Już nie mogę się doczekać, kiedy niektóre rzeczy ujrzą światło dzienne!
Dzisiaj jeden z nich, typowo spacerowy, wygodny i w moich ulubionych kolorach. Mam nadzieję, że się Wam spodoba=)




torba: Allegro (Atmosphere, 50zł), spodnie: INNA (39zł), bluzka: sh (4zł), naszyjnik: IndiaShop, buty: Cropp, chusta: H&M (10zł), kurtka: Pimkie (ok.90zł)


22 komentarze:

  1. patrząc na ceny widać, że za naprawdę niewielkie pieniądze można rewelacyjne rzeczy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, da się=) rzadko, a wręcz praktycznie nigdy nie kupuję ubrań po wyjściowych cenach, czekam na wyprzedaże i mam do nich jakiś szósty zmysł, bo często wynajduję cudeńka za grosze:)

      Usuń
  2. Fajne połączenie kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj oj, chyba się w torebce zakochałam! < 3
    co do pogody - mam to samo. Zimę przetrwałam jakoś w większości w spodniach i kloszardzich swetrach, a teraz jest szał. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. o mami! Wszystko! Torba, naszyjnik, bluzka, spodnie, balerinki, okulary, wszystko boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wyszło słońce i wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na te Twoje posty z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będę teraz wrzucać częściej:)

      Usuń
  7. Bardzo wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widziałam na Modnej część, teraz wpadłam po więcej. :) Świetne kolory, wyglądasz uroczo i tak, tak, taaakk.. KOLOROWO! :D A co do zimy, też mam nadzieję, że już bliżej minusowe temperatury mamy za sobą, też chcę się wyżyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, a chusta ach wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw kolorystyczny. Pierwsze skojarzenie, jakie przyszło mi do głowy, to lody owocowe z bitą śmietaną i polewą toffi [tak, ja straszny łasuch na słodkie, a zwłaszcza na lody jestem ;P ].Oj, ja mam podobnie, jeśli chodzi o przetrwanie zimy. I też tęsknie za słoneczną wiosenną stabilizacją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lalek się nie boję, jak byłam mała miałam całą kolekcję tego typu lalek. Klaunów jednak boję się do dziś i tych zabawkowych i tych żywych :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki, sukienki, sukienki!!!!! tak Ci w nich ładnie!
    Pozdrawiam
    Bubu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, dziękuję=) to prawda ja i sukienki pałamy do siebie miłością bezgraniczną:)

      Usuń
  13. zakochałam się w Twojej torbie !
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie spodnie - soczysta brzoskwinia!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna fryzura! i super spodnie! (na serio co raz częsciej mnie miłośniczce sukienek podobają sie spodnie :D ach co to się dzieje :D )

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakim studiu robiłaś tatuaż? Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję=) https://www.facebook.com/aniatattoo?ref=ts polecam!

      Usuń
    2. Świetny strój, bardzo mi się podoba, proste formy, ale bardzo efektowna całość. POzdrawiam :)

      Usuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)