8 kwietnia 2012

czas ubrać choinkę=)


Kto by pomyślał, że Święta Wielkanocne bardziej będą przypominać Boże Narodzenie;) Zamiast bazi mamy śnieg, a koszyczek na stole wygląda bardziej abstrakcyjnie od choinki, która wpasowałaby się idealnie. Na szczęście udało mi się złapać trochę wiosennej pogody wczoraj i w końcu udało się porobić trochę zdjęć. Zestaw mało świąteczny, ale w naszej rodzinie nie przywiązuje się do tego większej wagi i nie trzeba występować na galowo, uff. W sumie podczas wizyt u dziadków liczy się wygoda, bo przy dwóch psach tylko to się liczy.
Główną bohaterką w tym zestawie jest moja nowa torebka z oasap. Kiedy ją zamawiałam, nie zauważyłam, że...jest na niej moje imię! Mega ciekawy akcent. No a sweter czeka na debiut bez kurtki...











spodnie: INNA (39zł), sweter: H&M (30zł), bluzka: sh (4zł), naszyjnik: katherine.pl, buty: Deichmann (89zł), torebka: OASAP

16 komentarzy:

  1. O jejku jaka słodziutka torebeczka ;)u mnie na szczęście śniegu nie ma;)ale pogoda w ogóle nie przypomina pogody wielkanocnej ani wiosny:/mam nadzieję,że nie długo to się zmieni:)i pogoda będzie cudowna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. w zeszłym roku w Wielkanoc wyszłam na spacer z psem w krótkich spodenkach i bluzce z krótkim rękawem. a teraz kurde co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wyglądasz przecudownie! Najbardziej podoba mi się Twoja torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. o mom, to jest to <3 to lubię! ;d
    ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, pogodzie się święta pomyliły. świetny kapturek i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również moje imię na tej pięknej torebce! < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. masz jakieś inne włosy, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak to Kazimierz! Klimatyczna uliczka, ta znaleziona na szybkiego, w drodze na uczelnie, zdjęcia też były ekspresowe! :D
    Ooo, to Ci się trafiło z torebką, stworzona specjalnie dla Ciebie! ♥
    Świetnie wyglądasz! Jeżeli chodzi o święta to każdy chciał śnieg, a teraz Nasze prośby zostały wysłuchane.. z drobnym opóźnieniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytny sweterek. Torebka i naszyjnik śliczne. Pewnie miło jest mieć taki spersonalizowany dodatek. Cudne psiunie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo świeży kolorowy i ciekawy zestaw. Piękne psy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)