11 kwietnia 2012

kolejna odsłona marchewkowych spodni


Dzisiaj wyszłam z domu zaledwie na chwilę, aby zanieść pracę na zaliczenie, dlatego nie kombinowałam ani trochę z wyglądem. Zmieniłam jedynie bluzkę oraz buty , reszta taka sama jak we wczorajszym zestawie. Do kolorowych spodni niewiele potrzeba i bardzo łatwo jest je zestawić tak, aby wyglądać ciekawie. Ja uwielbiam przeróżne połączenia kolorystyczne i nie zastanawiam się długo, czy są modne, czy wypada... Po prostu łączę wszystko według swojego gustu. Dzisiaj idealnie wkomponowała mi się różowa bluzka, pierwsza jaka wpadła mi w ręce.
Nowością w mojej szafie są buty z SequinShoes, które dotarły do mnie dzisiaj. Jest to moja druga rzecz w panterkę i namiastka butów z Top Shopu, których niestety nie kupiłam. Jeśli chodzi o wygląd, są cudne! Z wygodą gorzej... Pluję sobie w brodę i krzyczę na siebie, dlaczego nie potrafię kupić porządnych butów tylko katuję swoje stopy... Muszę w końcu pozbyć się chociaż w tym temacie mojej wewnętrznej sknery... Mam nadzieję, że z czasem trochę zmiękną. Jeśli macie jakieś rady jak zmiękczyć (jest takie słowo?) buty, to bardzo proszę, podzielcie się nimi ze mną:)

No i który zestaw z marchewkowymi spodniami podoba Wam się najbardziej?  1  2 czy 3?
Spodnie lądują w praniu, a ja przerzucam się na sukienki!







kurtka: Pimkie (90zł), bluzka: sh (4zł), spodnie: INNA (39zł), torba: Allegro (Atmosphere, 50zł), chusta: H&M (10zł), loafersy: SequinShoes, opaska: katherine








Ps. Mam do Was ogromną prośbę! Podpiszcie się pod petycją. Cały Kraków o tym mówi... Malutkie kino studyjne, w którym pracuję ma zostać zamknięte z powodu drastycznego wzrostu czynszu... 100letnia tradycja nie może tak po prostu przepaść, dlatego proszę Was w imieniu Krakowskiego Centrum Kinowego ARS o oddanie swojego podpisu. Petycja ta ma pomóc w rozmowie z Prezydentem Krakowa. Z góry dziękuję.

31 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się wlasnie ten trzeci zestaw! Ciekawe i niekonwencjonalne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaał, jak Ty się rozszalałaś z postami! :D
    Nie przepadam za panterką, dlatego zasłaniając buty, jestem na tak, tak, tak - super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a najlepsze jest to, że dzisiaj dodatkowo zrobiłam "materiał" na dwa kolejne posty:)

      Usuń
  3. Kolory! Piękne :)
    Buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam panterkę!! :)
    i już od roku mam chrapkę na takie buty, wygodne??

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo widzę kawałek pięknego tatuażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa widzisz, ale szkoda:( bo się napaliłam na nie..

    wybacz, ale padam po całym dniu i dlatego:)*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się najbardziej podoba ten ostatni. I Aneczka, dzięki, że tak pięknie nagłaśniasz sprawę z ARSem. Jak już w końcu spłodzę swój post, to podążę Twym śladem :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda kina. 3 tygodnie temu będąc w Krakowie, byłam w tym kinie. fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe pomieszanie z poplątaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. panterkowe kapcie bardzo fajnie pasuja do Twego stylu i do tego zestawu!;-)
    nie lubie takich minimalistycznych napompowanych stylizacji z lordsami....wole wlasnie taki normalny codzienny look!

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie są świetne, buty oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie jedynym akceptowalnym połączeniem z marchewkowymi spodniami jest zestaw z niebieską bluzką oraz biała bluzka, ale bez torebki ;) Nie trafia do mnie mieszanie tak wielu wzorów i kolorów - buty w panterkę, chustka też wzorzysta, torebka z kolorowych kawałków... Zdecydowanie nie trafia to w mój gust. Jednak muszę powiedzieć, że połączenie różowej bluzki z brązową kurtką, tym wisiorem i chustką jest super, zmieniłabym tylko wszystko od pasa w dół :) Ale to ja bym tak zrobiła, Ty masz swój niepowtarzalny styl i za to podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię marchewy :)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeeeej torebka, no nie mogę, czemu masz tyle cudnych torebek? < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka genialna torebka o jacie!♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Bierzesz udział w moim konkursie, dlatego bardzo proszę o podanie adresu e-mail, co bardzo pomoże mi skontaktować się w sprawie ewentualnej wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely color block, I like it ! <3
    You're invited to enter Romwe Easter Giveaway: win a collar and $ 40 gift card on Romwe !
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  18. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie sa świetne, fajnie wygladaja z panterkowymi butami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie mają genialny kolor. :) Ale jednak najbardziej zakochałam się w Twojej torbie!

    OdpowiedzUsuń
  22. czerwone spodnie <3 uwielbiam, mam obsesję na ich punkcie!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne połączenie kolorków! jest ich dużo, wiele się tu dzieje, a jednak jakoś to wszystko razem ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny naszyjnik :) Fryzura bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)