23 kwietnia 2012

my perfect dress


Nie przypuszczałabym, że sklepem, który spełni me dwa sukienkowe marzenia będzie House... Jednak, jak to zwykle bywa, pomógł mi przypadek;) Od dłuższego czasu marzyły mi się dwie sukienki. Byłyby one na samym czubku mojej listy must have, gdybym tylko taką posiadała. Jedna w drobną łączkę, druga- "dresowa" szarość. Obydwie koniecznie o prostym kroju i idealne na co dzień. Znalazłam je na wyprzedażowym wieszaku po zadowalającej cenie. Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby zakup ich był prosty i bez komplikacji. Po krótce tylko napiszę, że stać mnie było tylko na jedną (wzięłam w kwiatki), dlatego na drugi dzień wybrałam się do Galerii Krakowskiej, którą mam pod nosem. Była tam jedna jedyna szara w moim rozmiarze, jednak bez paska. Zamiast 50zł zapłaciłam za nią 35zł, uwielbiam takie interesy!
Koniec końców mam obydwie, uwielbiam je i właściwie mogłabym zakończyć w tym momencie moją blogową działalność, gdyż pewnie będę je eksploatować na zmianę do znudzenia.
Dzisiaj prezentuję Wam szarą, która pasuje dosłownie do wszystkiego=)












sukienka: House (35zł), buty: Deichmann, chusta: Primark, torebka: swap, naszyjnik, pierścionek: katherine.pl

19 komentarzy:

  1. też lubię "dresowe" sukienki. najwygodniejsze na świecie! i też noszę moją połączoną z niebieskimi rajstopami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze zrobiłaś wracając po drugą:)
    świetna jest i buty są rewelacyjne! bardzo fajne mają kolory. (Mam nadzieję, że wygodne :)* )

    OdpowiedzUsuń
  3. House to w ogóle dał czadu z nową kolekcją:) ja pojutrze po dwie koszulki idę bo sa takie śliczne:) no i sukienka zacna, że hej:D gdyby nie to, że w zeszłym roku kupiłam właśnie taką ino z paskiem w Oysho to niechybnie bym zrobiła na Housa napad;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemonka, ta też miała pasek, tylko go nie miała;) dlatego wycyganiłam rabacik;)

      Usuń
  4. Ooosz Ty! Tak okropnie mnie przestraszyłaś na facebooku tym "końcem modowej działalności"! :) Bardzo fajna ta sukienka! Już parę razy udało mi się znaleźć fajne rzeczy w Housie, choć bardzo rzadko zaglądam do tego sklepu i bardziej kojarzy mi się ze sportowym stylem, a jednak!

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz. Idealny look na miasto ;*

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczna ta sukieneczka;)
    Fajną masz fryzurkę;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz częściej słyszę o takich spoko rzeczach w hous'ie i aż nabieram ochoty by się tam wybrać, mimo że bywam tam baaardzo rzadko:)

    Wyglądasz ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś podobną sukienkę, ale krótsze rękawy.. podobny fason i odcień szarości, kochalam ją 3 lata! ;d
    wyglądasz zjawiskowo, z resztą to u Ciebie normalne, że w każdym zestawie jest jakiś ogień! Buty mnie zachwycają <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kiecka :D
    Proszę o podanie linku do sklepu Primark chyba, że to Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo rzeczy z Primarka znajdziesz na Allegro, z tego co wiem nie prowadzą sprzedaży online. Jest to firma Angielska i bardzo popularna na wyspach=) ten szalik akurat dostałam:)

      Usuń
  10. jak ślicznie! w butach jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy "luzaczki", świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JAKA TY MASZ TOREBUSIE!♥ JAKA KOCHANA! EJJJ TAK SOBIE MYŚLE JAKIE TY BYS MIAŁA KRĘCONE WŁOSY JAK BYŚ MIAŁA DŁUGIE ♥ HA TO JA CZEKAM AŻ ZAPUŚCISZ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. masz super fryzure i kolor włosów!
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)