19 kwietnia 2012

nowa, magiczna sukienka


Miały być sukienki- będą sukienki. Właściwie są już od kilku dni i cieszę się z tego niezmiernie, bo je uwielbiam i w nich czuję się najlepiej. Kto by pomyślał kilka lat temu, że chłopczyca w szerokich, męskich spodniach kiedykolwiek powie takie słowa=) Zdecydowanie wolę siebie w wersji "sukienkowo- spódnicowej" i będę się jej trzymać. Pisanie mi dziś nie idzie, więc zostawiam Was ze zdjęciami i jedną z nowszych, a zarazem najładniejszych sukienek w mojej szafie. Jakoś tak dziwnie wyszło, że z trzycyfrowej ceny jej wartość spadła do 38złotych... Nie mogła nie być moja. Nie wiem, co ona ma w sobie magicznego, ale tylu komplementów w jeden dzień jeszcze nigdy nie usłyszałam (liczyłam, było ponad 10!). Oj, będzie często wykorzystywana...
Jako dodatki idealnie wpasowała mi się torebka z OASAP oraz moje nowe buty z SequinShoes.











sukienka: Outlet (38zł), buty: SequinShoes, kurtka: Pimkie, zegarek: katherine, torebka: OASAP

31 komentarzy:

  1. ta sukienka jest nieziemska ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna sukienka i super tatuaż! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ach gdzie ten outlet?!

    Em.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jest problem, bo outlet już zlikwidowany;( akurat jak go odkryłam i się zakochałam to musieli go zwinąć:( a był na Wiślnej w Krakowie, tam gdzie kiedyś Galeria Centrum

      Usuń
  4. Ślicznie Ci w tej sukience :) A kwiatek dodaje uroku całości :) Bardzo dziewczęco - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurteczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przesłodka i bardzo do Ciebie pasuje, więc wiadomo skąd ten wysyp komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą torebkę :). Świetna jest !
    Bardzo ładnie wyglądasz !
    Sukienka śliczne- dziewczęca :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiele ładniej bez tej kurtki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest naprawdę śliczna, a jeszcze to uczesanie! Miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie! wszystko mi się podoba :) taki vintage style :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, pasuje do Ciebie. Zapraszam do mnie na konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka rzeczywiście PRZEŚLICZNA, a Ty wyglądasz nieziemsko dziewczęco w tym zestawieniu ;) Ja kiedyś też byłam straaaszną chłopczycą, ale teraz najlepiej czuję się w spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci :) ja jakoś nie moge do końca wyzbyć się chłopczycy:P
    Ps. wydaje mi się, że ostatnimi czasy pogorszyła Ci się znacznie jakość zdjęć na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem:( kończy mi się miejsce na picasie i zjada mi jakość:( jak tylko trochę czasu znajdę, to ogarnę:)

      Usuń
  14. Bardzo piękna sukienka. I wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są świetne! Pozdrawiam cieplutko Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna sukienka, cały zestaw mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie .....


    Pozdawiam i OBSERWUJĘ ..


    Zapraszam na nowego bloga : http://wiktoriasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna torebka i buty, a fryzure masz urocza!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie.Niedawno stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść? http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :) Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna sukienka, zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice romantic outfit and wonderful hairstyle!!! Great blog and style!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sukienka, typowa na wiosnę! A u mnie od wczoraj w szafie wisi taka Sukienka

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takie same buty :)
    a sukienka jest baaardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)