8 maja 2012

Do 9 maja kilka ciekawych podkładów 40% taniej!

Dzisiaj zaglądam tu tylko na chwilkę, żeby poinformować Was o kuszącej promocji w Drogeriach Rossmann. A mianowicie do jutra można wykorzystać kod rabatowy, dzięki któremu niżej wymienione podkłady kupimy aż 40% taniej. Ja zaraz lecę skorzystać z tej promocji i skuszę się chyba na Manhattan Perfect Adapt oraz Maybelline Affiinitone, nad którymi zastanawiam się od jakiegoś czasu. Jest to dobra opcja, aby wypróbować obydwa w cenie jednego.

Aby skorzystać z promocji przy zakupie podkładu:

Wibo Pure Mineral
Bourjois Healthy Mix
Manhattan Perfect Adapt
Max Factor  Ageless Elixir
Astor Perfect Stay Oxygen Fresh
Rimmel Wake Me Up
Maybelline Affinitone
L'oreal True Match (inny czas trwania promocji: 21-30.05)

należy podać kod rabatowy: 2981417258254
(w przypadku L'Oreal True Match obowiązuje kod:  2981417258261)


Mam nadzieję, że dla kogoś ta informacja będzie przydatna, ja trafiłam na tę promocję dzięki blogowi:  http://lusterko-em.blogspot.com 

EDIT:
Ja zdecydowałam się w końcu na Maybelline Affinitone i na najtańszy z nich- Wibo Pure Mineral. Zdecydowanie na lato nie opłaca się inwestować w drogi podkład, więc mam nadzieję, że któryś z nich się sprawdzi=) Aby skorzystać z kodu, trzeba go podyktować kasjerce. Jeśli chcemy kupić kilka podkładów, trzeba je niestety kupować na oddzielne paragony, gdyż kod automatycznie odejmuje rabat tylko z jednej pozycji. 

9 komentarzy:

  1. Maybelline Affiinitone jest średni, kiedyś mi odpowiadał, a teraz z każdym kolejnym użyciem jestem coraz bardziej na nie

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ten kod jest dla każdego? Nie muszę się rejestrować na ich stronie? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z kodu może skorzystać każdy, tylko jeśli chcesz kupić kilka podkładów, musisz na oddzielnych paragonach=)

      Usuń
  3. szkoda ze tylko w polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, szkoda, że trafiłam tu tak późno... Fajna akcja, dawaj znać jak będziesz wiedziała o kolejnych promocjach. Ja wzamian polecam stronę shoppingnew, na której są newsy o promocjach w różnych butikach :)


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,że to nie moje podkłady :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)