15 maja 2012

koko koko, planty spoko


Nie przypuszczałam, że blogspot będzie chciał mi przeszkodzić w blogowaniu, ale udało mi się pokombinować i wygrać z jego chwiejnymi nastrojami;)  Dopiero planowałam majówkę, a tu już połowa tego pięknego miesiąca zleciała... W tym czasie zdążyłam zgubić psa, znaleźć psa, rzucić pracę, dostać nową. Przyznam szczerze, że były to bardzo emocjonujące dwa tygodnie i cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze i jakoś się ułożyło... Już niczego nie postanawiam, nie obiecuję jeśli chodzi o blogowanie, ale mam nadzieję, że wykorzystam każdą możliwą sposobność do robienia słit foci na bloga tymbardziej, że rośnie mi u boku nowy fotograf w postaci mej siostry, Oli. 

Właśnie zbliża się nieuchronnie ten okres, kiedy dusza i ciało pragnie, a konto bankowe zabrania... Dlatego zapraszam Was na mojego facebooka, gdzie robię Wielką WYPRZ, żebym mogła przygotować mą szafę na lato;)  KLIK













spodnie: INNA (39zł), t-shirt: H&M, naszyjnik: House, kolczyki: H&M, torebka: OASAP, buty: SequinShoes, chusta: H&M (10zł), pierścionek: H&M, zegarek: Fossil, kurtka: Carry 

28 komentarzy:

  1. Fajniście koleżanka wygląda, jak rajski ptak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kolory!:)
    Czyżbyś miała kłopoty z dodawaniem zdjeć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si, musiałam wszystkie obracać na wszelkie możliwe sposoby żeby się dodały w pionie... i nie wiem czy to wina blogspota, czy może jakiegoś programu do obróbki

      Usuń
  3. Jaka piękna torebka, z chęcią bym taką przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :) i te panterkowe buty na tle tej zieleni - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pełno kolorów! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku pięknymasz kolor włosów i super komponuje się z tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne kolory i cudowny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, pacze i pacze na tę dziarę i sama chętnie bym coś sobie zrobiła na ręku! tyle, że stara dupa jestem i chyba mam cykora... mam oczywiście tatuaz, ktory zrobiłam w wieku 17lat, ale co z tego jak jest na udzie i nikt go nie widzi;-PPP

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowo i ślicznie jak zawsze. Super kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. uu, jestem tu pierwszy raz i chyba nie ostatni! dodaje do obserwowanych! kolory i energia- to jest to! ale powiem Ci ze odważny tatuaż, tak bardzo kochasz Matrioszki?:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam=) jeśli chodzi o tatuaż, to nie tylko matrioszka, ale kolory, pewna ukryta symbolika i chęć tatuażu w widocznym miejscu a nie tylko wakacyjnego, na plecach:)

      Usuń
  11. jejku, jak Ty idealnie wyglądasz w tym zestawieniu! Jaram się Tobą tutaj od rana <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie ;D Kolor pazurków po prostu mistrzostwo:)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zblizenie na naszyjnik, prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy i cala stylizacja wygląda świetnie,tak świeżo !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torebka z wytłaczanym wzorem jest piękna, aż nie mogę sie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna torebka! mam takie same buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wszystko dobrałaś, plus Twój kolor włosów idealnie pasuje do tej stylizacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko gra od włosów po buty :) Jest mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. koko koko spodnie, tatuaż, biżuteria, kolor włosów i lakier na paznokciach spoko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie, paznokcie i pierścionek rewelacyjnie z nimi kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie masz butki ♥ hihihi i marchewkowe spodnie! ja to sie boje takich kolorów! ale jaja musze cie od Ciebi duzo nauczyc, ale stopniowo :D hahaha będę powoli wprowadzac kolory do moje szafy :D całuski pociechoooo!♥

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)