29 maja 2012

moc kolorów to rzecz wiosną wskazana*

Lubię mieć w swojej szafie rzeczy, które same w sobie są ozdobą i nie potrzebują dodatków, aby wyróżniać się wśród szarego tłumu. Jedną z nich jest ta cudna, kolorowa sukienka, którą na sobie mam dopiero po raz drugi i pluję sobie w brodę, że nie wykorzystywałam jej uroku częściej, ale wszystko przed nami;) Uwielbiam mocne, nasycone barwy, a kiedy jest ich dużo naraz jestem w siódmym niebie. Dodać muszę jedynie, że dziś był ten dzień, kiedy czułam się bardzo dobrze w swojej skórze, co niestety nie jest widoczne na zdjęciach, bo na nich wyszłam wyjątkowo niekorzystnie,ale jak się nie ma co się lubi, to... no właśnie;)

Pozdrawiam Was serdecznie, cieszcie się wiosną:)


*mój brak jakiegokolwiek pomysłu na tytuły przechodzi wszelkie granice;)








sukienka: H&M (40zł), torebka: swap, sandały: sh (5zł)

36 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba moc kolorów, pasuje Ci do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli ta kiecka zginie niedługo w bliżej niewyjaśnionych okolicznościach to wiedz, że to ja. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. śniłaś mi się dziś! zabawne to było :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, hahaha!:) a cóż to był za sen?;>

      Usuń
    2. Brałyśmy razem udział w jakimś teleturnieju ;p
      gdy zobaczyłam, że jestem z Tobą w drużynie, poprosiłam Cię o autograf, no ale
      jako skromna dziewczyna nie chciałaś mi go dać :)

      Usuń
  4. śliczna jest ta sukienka i ślicznie Ci w niej:)
    (a tytuły to złooo)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ,jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowo, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w sukience! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz fajna fryzurke, strasznie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż zdania nie podzielam, nie mogę wytrzymać z tymi włosiętami, a one w ogóle nie chcą rosnąć:(

      Usuń
  9. Jaka piękna sukienka!
    pragnę taką posiadać w swej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie masz wytatuowana matrioszke! ja tez chcialam tylko jakas taka przerobiona na zabawna, typu matrioszka w fullcapie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano mam;) mnie też na taką namawiał mój facet, coś w stylu tych z koszulek MisBehave, ale ja tam uwielbiam moją:)

      Usuń
  11. jeny wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, wiosenna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polowałam na tą sukienkę ;p,jest śliczna,a z Twoim typem urody wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory! i świetny tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam takie rzeczy w swojej szafie - kolorowe, oryginalne i rzucające się w oczy! Ślicznie wyglądasz w tej sukience, taka wersja Ciebie bardzo, bardzo mi się podoba!
    Masz słodki uśmiech, można się zakochać! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, Ty to naprawdę jesteś Motylem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, jak miło czytać takie komentarze<3

      Usuń
  17. ja też lubię takie rzeczy, zwłaszcza w dni, gdy nie mam pomysłu na siebie - wystaczą sandałki, torebunia i już po sprawie ;d
    wyglądasz pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie Kolorowe naStroje! :) fantastyczna sukienka + uroczy tatuaż!

    Przy okazji zapraszam na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka jest fantastyczna!!!! chcę takąąą!

    OdpowiedzUsuń
  20. Some great images that you've done here, keep up the good work :)

    uzywany odziezowy

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your outfit and these pictures, you look so good, that dress is really beautiful, the print, the length, the shape are all perfect. You are beautiful; also that bag is pretty awesome! You have an awesome blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Alice&Sara

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne kolorki sukienki i uczesanie!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka fason i kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie ci w tej sukience, aż oniemiałam z wrażenia :O

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)