27 maja 2012

nowa jakość blogowania, czyli o tym i o tamtym a w tle ubrania.



Nie wierzyłam, że kiedyś nadejdzie ten dzień, a jednak... Nadaję do Was wprost z mojego nowego, pięknego komputerka;) Ja, osoba totalnie uzależniona i zależna od Internetu po 6 latach dorobiłam się własnego sprzętu i już nie muszę prosić Dredzika o chwilę sam na sam z jego komputerem i nie wyczekuję niecierpliwie aż mój Luby wyjdzie do pracy, abym mogła oddać się wirtualnemu światu. Obawiam się tylko o relacje międzyludzkie, gdyż w tym momencie siedzimy w jednym pokoju i padają hasła typu "Przesłałam Ci na FB link, obczaj!", jeszcze trochę i będziemy się kontaktować jedynie przez Skype'a ;)

Dzisiejszy zestaw jest właściwie całkowicie przypadkowym zbiorem rzeczy, które powinny do siebie pasować. "Powinny", bo nie do końca jestem zadowolona z efektu. Od góry idąc: Naszyjnik to kolejny zakup House'owy, który z miejsca został moim ulubieńcem- jestem zaskoczona, nie dość, że znajduję tam wymarzone rzeczy, to jeszcze na przecenie! Ten naszyjnik kosztował całe 9,90zł. Kolejną rzeczą jest H&M'owy top. Kiedy tylko przychodzi lato, a raczej upały najchętniej wskakuję w topy, lub sukienki bez ramiączek. Uwielbiam je szczególnie dlatego, że nie ma problemu opalonych pasków, których nie znoszę. W tym roku mam szczęście do takich w sh i mam nadzieję, że moja kolekcja się powiększy. To jeszcze nie koniec Moi Drodzy... Bo oto na scenę wchodzi piękna spódniczka, która jest uszyta z niesamowitego materiału (zabijcie mnie, nie wiem jak się nazywa, ale można się zamiziać). Właściwie nie mam pojęcia, czemu dopiero teraz się w niej pokazuję, bo jest zdecydowanie moją ulubioną, chociaż przyznać muszę, że trudno jest mi ją zestawić z czymś ciekawym (jakieś pomysły?) Spódnica pochodzi z TEGO sklepu. Na sam koniec jeszcze jeden smaczek, a mianowicie cudne sandałki za jedyne 5zł kupione w lumpeksie. To chyba moje pierwsze buty z drugiej ręki, ale jestem nimi zachwycona!  Cały zestaw wieńczy sweterek cudny w swej cudności, acz całkowicie niedobrany do reszty. Jak się na mnie znalazł? Historia to prosta, Mama widząc mnie roznegliżowaną taką (a rzec muszę, że Dredzik wróżył na dzisiaj upały) bohatersko ściągnęła z siebie tę oto narzutkę i oddała swej biednej córce, która przygarnęła ją ochoczo i raczej już nie odda. Mama pogodziła się ze stratą, więc nie płakać, że się znęcam! =P

Rozpisałam się, wybaczcie. Albo nie, bo przecież mam prawo do oswajania nowej klawiaturki, więc pisać będę ile wlezie;)

Nadmienić jeszcze muszę, że na moim FACEBOOKU nadal trwa Wielka WYPRZ! więc może któraś z Was chciałaby przygarnąć coś z mojej szafy.













A tutaj może nie widać, ale tak właśnie mokną dwa psiury zostawione przed sklepem. Lubię wiosenny deszcz.



sweterek: sh, top: H&M (10zł), spódnica: KuferSklep,naszyjnik: House (9,90zł), torebka: swap (H&M), sandały: sh (5zł)

20 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobasz w takim etnicznym wydaniu :) kolorki też świetnie do ciebie pasują, a jeśli chodzi o kompa i zagrożone relacje to myślę że nie masz się co obawiać, prędzej czy później ci się znudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się jaram naszyjnikiem, a tu 9,90?! ;o całośc jest dla mnie idealna! Spódnica i sandałki bombowe! ;d

    ja pamiętam jak zbierałam na swój pierwszy sprzęt, w końcu dostałam od taty wymarzony laptop za pierwszą sesję, a za oszczędzone pieniądze założyłam wifi ;d
    teraz zbieram na taki malusi 7-10 cali ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw akurat średnio mi podszedł, ale zainspirowałaś mnie do wizyty w sh ;)

    Mogę mieć pytanie? Pracujesz, czy się uczysz? A jak tak, to czego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję i uczę się, studiuję kulturoznawstwo, specjalizacja: media:)

      Usuń
  4. ja z dokładnie tego samego powodu uwielbiam wszystkie rzeczy bez ramiączek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie! świetnie wyglądasz:) i piesek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz wspaniale ........ spódniczka


    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny strój , lubię zaglądać na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem zachwycona tym zestawem świetny Top:)całość lubię to:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się własnie podoba. : D spódnica i naszyjnik w szczególności. Sweterka za skarby żadne nie oddawaj! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. mądrze piszesz. Podoba mi się :)
    ----------
    http://white-suite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa! super zestawienie musztardy z zebrą i miętą! łaa, moc wiosenna:)
    piesek cudownym modelem jest, moja nie chce tak dobrze współpracować, bo ma świra i ADHD. a podobno jaki pan taki pies...hm....
    pozdrawiaM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam, oglądam i widzę, że nie robisz nic na siłę - to się ceni!
    Urocze z Ciebie dziewczę. Żużu działaj, ja tu zostaję. Więcej zdjęć z psem poproszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! wspaniały set :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna stylizacja ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. great blog!! :)

    if you want we can follow each other :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zestawienie kolorow- naszyjnik i sweterek - cudowne :-)
    Bardzo fajny blog przesympatycznej dziewczyny. Masz nowa obserwatorke :-)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)