18 maja 2012

pierwsze pastele...



Jako fanka mocnych, nasyconych kolorów raczej wolałam oglądać pastele na innych dziewczynach, niż na
sobie. Dlatego zakup miętowych spodni był raczej spontanicznym posunięciem, niż potrzebą serca;) Tak czy siak, nie żałuję i próbuję się odnaleźć w tych rozmytych barwach. Szczerze mówiąc nie bardzo jeszcze wiem co do nich ubierać, dlatego na razie biały, długi t-shirt jest jedynym słusznym wyborem, chociaż chodzi mi po głowie jeszcze jedno zestawienie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.







marynarka: sh (5zł), spodnie: H&M (39,90zł), t-shirt: H&M (10zł), buty: Deichmann, torebka: Bershka (35zł), broszki: MagicBox

26 komentarzy:

  1. marynarka 5 zł? :( kurcze gdyby tylko kiedykolwiek udałoby mi się znaleźć taką w moim rozmiarze :D zazdroo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszym zdjęciu wydawało mi się, że masz anielskie skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Ciebie - pastele tylko w połączeniu z mocnym kolorem - nie wyobrażam sobie rozmytej Lejdidred :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde, super Ci w tej czerwonej marynarze i czerwonej szmince!

    OdpowiedzUsuń
  5. taka cudna marynareczka z sh , jestem w szoku bo ja nigdy nie mogę znaleźć , są tylko takie wielkie marynarki na babcie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestawik, super marynara!

    w ogole t fajny blog, wiec obserwuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjj, miętowe spodnie (brawo, że w końcu się przełamałaś) miętowymi spodniami, aleee.. marynarka jest świetna - świetny kolor, krój i jeszcze z ciuszka! SZALEŃSTWO! Do tego kolor ust <3 Podoba mi się, zdecydowanie! :) Gdzie są takie fajne fontanny?

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim: bardzo fajna fryzura. :)
    A zestaw też super: mix kolorów - idealnie na lato!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcza pasują Ci pastele!
    Rewelacyjne szaleństwo barw :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam miętowe spodnie, jakie masz rewelacyjne mokasyny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę świetnie wygląda połączenie tych kolorów! Poza tym masz bardzo ładny uśmiech :D

    I dziękuję Ci za miły komentarz na blogu :*** Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że je kupiłaś i dobrze, że pokazałaś, że można je idealnie łączyć z intensywnymi kolorami! Mój ulubiony zestaw z wszystkich z miętowymi rurkami! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna marynarka! właśnie takiej czerwieni szukam , nadodatek z sh! tylko pozazdrościć ;) mięta mój faworyt :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniala marynara,fajne kolory w zestawie<3

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny blog, masz fajny styl, oczywiscie obserwuje :) i pozdrawiam z Manchesteru xx

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hy sweetie! this is lovely! i was thinking, maybe we can follow each others blog?! :X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory. Uwielbiam takie niekonwencjonalne połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim faworytem w tym zestawie są buty :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)