22 czerwca 2012

Bla Bla Bla

Halo hej! Pojawiam się na chwilkę, aby nie robić sobie zaległości;) Tak fajnie się złożyło, że codziennie udaje mi się namówić siostrę na małą sesję zdjęciową, więc mam co wrzucać. Bla Bla Bla, oglądam mecz, cieszę się wolnym weekendem i chyba właśnie poczyniłam najkrótszy post w karierze bloga. Żegnam się z Wami czule:) A w bonusie Tekila, która chyba przez chwilę myślała, że jest Chinką, albo nadużyła kremów BB. Życzcie mi pięknej pogody:)






 sukienka: swap (h&m), sandały: sh (5zł), naszyjnik: katherine, kolczyki: h&m, okulary: CCC (35zł)

8 komentarzy:

  1. sandały uwielbiam i to na dodatek z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. strasznie ładne masz włosy. mam też identyczny naszyjnik i wiem że jest śliczny :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka sukienka:)uwielbiam twój tatuaż:)pozdrawiam i życzę miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladna ta sukienka :>

    zapraszam do mnie mam nadzieje ze twoj blog rowniez Ci sie spodoba i dodasz mnie do obserwatorow :> ----> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Twoje sukienki, mmmm <3
    okulary są przegenialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! okulary i naszyjnik cudne :)a piesek najlepszy!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)