29 czerwca 2012

tak właśnie ginie całe życie w kilku worach...











Daję znak życia, a to dowód, że nie dokonałam żywota pod stertą ciuchów i innych dupereli, które w ciągu roku zdołałam zebrać w (już nie)naszym mieszkanku. Jestem w samym środku wyprowadzkowego tornada i na samą myśl o tym, co mnie czeka w ciągu najbliższych miesięcy robi mi się słabo. No cóż, nikt nie mówił, że dorosłe życie jest proste, łatwe i przyjemne, ale dlaczego nikt nie wspomniał, że przez pierwsze lata trzeba się tułać niczym plemię beduinów? Niestety moja chomicza natura mnie zgubiła i dziwi mnie niezwykle widok czterech gigantycznych worów, dziesiątek pudełek po butach i dwóch walizek pełnych ciuchów. Gdybym tak mogła nauczyć się żyć z 1/5 tego co mam... zapewne musiałabym zawiesić bloga;) . Nie mam pojęcia kiedy odezwę się ponownie, nie mam pojęcia nawet jak będą wyglądać moje najbliższe dni i tygodnie, a już na pewno nie wiem w co się będę ubierać. Zatem trzymajcie mocno kciuki, żebyśmy dali radę;)

Ps. Mój mózg dawno już nie miał takich problemów ze skleceniem kilku zdań;)
Ps1. Cały czas kombinuję z rozmiarem zdjęć. Dajcie znać jak się Wam podobają tak pokazywane.




h

t

16 komentarzy:

  1. skąd ja to znam... To samo przeżywałam pół roku temu i znowu będę przeżywać za trzy miesiące ; )
    co do stroju - spodeny i pączkowa bransoletka mnie zachwyciły max!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę przeprowadzek;/ jak myślę o pakowaniu i rozpakowywaniu to mi się slabo robi;/ koszulka i torba czaderskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wiem co czujesz ja w sobotę zaczynam pakowanie i czas zacząć przewozić rzeczy ale jak patrze na te moje wszystkie szmatki itd głowa mnie boli od nadmiaru:/więc życzę Tobie jak i sobie żeby te przeprowadzkowy czas minął nam szybko i bez żadnych dziwnych niespodzianek:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a i zapomniałabym genialna koszulka:);p
    super zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest, a przeprowadzkę ogarniesz bez problemu ;)

    Spodnie baaardzo mi się podobają, smakowitości na twej ręce też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz porcięta:) a gdzie teraz będziecie mieszkać beduini?

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda tylko, że zdjęcia powstały jeszcze przed blogiem Danieli :(

    Masz genialne spodnie! Przypomniało mi się, że mam podobny fason w szafie, pora je wyciągnąć ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pakowanie nei jest takie złe. O wiele gorsze jest rozpakowywanie..
    Dacie raadę ;))

    Świetne spodnie ;) A tak pokazywane zdjecia są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki i fajnie wyglądasz w zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka zachwyca :)
    Piesek uroczy ♥

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam na giveaway :)
    Jeżeli podoba Ci się mój blog to dodaj go do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywna stylizacja.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatycznie wyglądasz :) Podobają mi się Twoje spodnie, jak to się teraz mówi- piżamowe. Mam podobne, ale we wzór celtycki i zakochana jestem w nich, tylko czasem mój facet się śmieje, że zapomniałam zdjąć piżamy :)


    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na blogu wraz z firmą Golden Rose. DO wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:) Informacje o konkursie znajdziesz w pasku bocznym, klikając w zdjęcie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie podoba mi się Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)