11 czerwca 2012

What Are You Looking At?

Siedząc wczoraj w totalnym bezruchu w pracy wyobrażałam sobie, jak cudnie zabiegany będzie mój wolny Poniedziałek. W głowie tworzyłam listę spraw, które chciałabym załatwić, aby nadgonić weekend, z którego 24h spędziłam za barem. Wyobrażałam sobie, jak z uśmiechem na ustach zrywam się z łóżka punkt ósma i rozpoczynam odhaczanie kolejnych czynności z listy... Rzeczywistość wyglądała jednak nieco inaczej- z łóżka  wyczołgałam się (po długiej walce samej ze sobą) ok. 13, a mieszkanie wygląda jak po wybuchu... Dobrze, że chociaż obiad zrobiłam. Cóż z tego, że jedliśmy go o 19? Już dawno jednak przestałam ze sobą walczyć i zmuszać się do nadmiernego wysiłku;) Jeszcze i w moim życiu nadejdą trudne czasy codziennych pobudek na 8, a poniedziałki staną się najgorszym dniem tygodnia.

A jak już udało mi się uzyskać pion, wskoczyłam w sportowy zestawik. Ku uciesze mego Dredzika, który chyba ma już dość moich "sukni balowych", jak to ładnie określił i woli mnie w wersji luzackiej. Podkoszulek to najnowszy zakup, z którego jestem niesamowicie zadowolona. Jak już wspominałam nie raz firma House stała się jedną z moich ulubionych, więc kiedy dostałam info o 40% rabacie na zakupy, nie mogłam nie skorzystać. A takich zwykłych, fajnych bluzeczek jest w mej szafie zdecydowanie za mało. Czyż ten mopsior nie jest tak obrzydliwy, że aż słodki? ;)






kurtka, spodenki: sh, t-shirt: House (ok.18zł), torba: Adidas, pasek: H&M (15zł), kalosze: Allegro

17 komentarzy:

  1. e co sie taka szczupła zrobiłaś? super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzę, że nie tylko u mnie pojawia się hasło, że muszę coś mieć "bo jest tak brzydkie, że aż piękne":)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny, przepiękny tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, Dredzik ma dość sukni balowych - rozbroiło mnie to! Ja tez mam zawsze strasznie ambitne plany, a zwykle kończy się tak jak u Ciebie. Dzisiejsze uczenie się do egzaminu skończyło się wcześniej, niż się zaczęło! :)
    Uwielbiam Twój uśmiech!

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mopsy właśnie za to, że w tej swojej brzydocie są takie urocze! < 3
    nie ukrywam, że kurtały Ci zazdroszcze, na podobną poluję w lumpach już milion lat i ciągle nic : <

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, swietnie wyglądasz, baardzo pozytywny zestaw! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja fryzurka, krótkie loczki, do tego fajnie ułożone no i rude :)
    Co do zestawu: aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszulka i świetny płaszczyk :) idealny secik na deszczową pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaram się Twoją kurteczką!! Szukam takiej od miesiąca :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka cudowna!
    Zdecydowanie hit ostatnich tygodni, idealna na taką porę (ciepło i nagły deszcz) :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak a dzisiaj w towarzystwie białej bluzki była idealna na mecz! =)))

      Usuń
  11. Świetny zestaw! Dawno mnie tu nie było, a szkoda, bo widzę, że ominęło mnie mnóstwo ciekawych outfitów:) Już nadrabiam! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorowo i bardzo pozytywnie ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)