24 lipca 2012

Mela Koteluk- Dlaczego Drzewa Nic Nie Mówią


Koniecznie muszę się Wam pochwalić moją najnowszą maxi sukienką, którą zdobyłam dzięki nieocenionej pomocy koleżanki "po szafie" =) Aga również nie mogła oprzeć się urokowi tej kiecy, na co dowód jest tutaj;). Przyznam szczerze, że dawno nie korzystałam z uroków długich sukienek, a to dlatego, że mój Mężczyzna wysnuł jakiś czas temu teorię, że to najmniej lubiana przez niego część garderoby, bo mało która kobieta wygląda w niej dobrze. A że kobieta zazwyczaj lubi podobać się swemu wybrankowi, jakoś tak podświadomie omijałam półkę z niewielką kolekcją maxi. Dzisiaj jednak postanowiłam odciąć od niej metkę i wykorzystać...I co? Mój facet za przeproszeniem pieprzy głupoty i się totalnie nie zna, bo piękne, długie sukienki są niezwykle kobiece, a do tego wygodne;)
Dzisiejsza jest najpiękniejszym okazem w mej szafie, a to za sprawą efektownego, koronkowego tyłu. Jednocześnie jest najtrudniejsza do noszenia, trudno dobrać do niej biustonosz (w okresie letnim sprawę rozwiązuje góra od kostiumu), a dekolt kończy się prawie na pępku do czego nie jestem zbytnio przyzwyczajona;)

A na końcu posta mały, męski bonusik;)







 sukienka: NewLook (50zł), torebka, bransoletka: StudioPomysłów, sandały: Deichmann, okulary: CCC, pierścionek: OASAP

21 komentarzy:

  1. możesz go ode mnie opieprzyć bo guzik się zna! i nie słuchaj go na drugi raz :P
    maxi to jest najlepszy wynalazek! :D i przepiękna jest ta kieca! i tak Ci w niej ładnie.. kurde też ją chcę! :( tylko myślę, że u mnie dekolt nie wyglądał by tak apetycznie jak u Ciebie.. :D

    buziaki, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze w niej wyglądasz;-) I jest piękna;]]

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w tej sukience, koronka bardzo efektowna :)
    też słyszałam opinię że facetom sukienki maxi się nie podobają - i zupełnie nie wiem czemu bo są świetne :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja z podobnego powodu ich nie noszę, ale chyba zacznę, bo myślę, że ukryje moje pociążowe kilogramy idealnie;)
    Wyglądasz baaardzo dobrze i Twój mężczyzna również - trzeba przyznać:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. co on się tam zna... każda kobieta powinna mieć w swojej szafie min. jedną sukienkę maxi.
    W swojej wyglądasz bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez tą piękną ozdobę na plecach w formie koronki, zakochałam się w tej kiecce, choć wiadomo, że za nimi nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne koronkowe wykończenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tył ma ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz obłędną sukienkę! :OO Genialnie leży! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fenomenalnie wyglądasz w tej sukience! Dobrze, że w tym przypadku zlekceważyłaś zdanie Twojego lubego. Wyszło Ci to na dobre! :D Uważam, że wyglądasz bardzo kobieco, bo sukienka podkreśla Twoje walory (piersi, bioderka, dupcia, ach! brałby! :D). Super kolczyki i torba, no a okularki, jako że mam niemalże identyczne najpiękniejsze z najpiękniejszych! ♥
    No a Twój bojfrend też się zacnie prezentuje, przekaż mu, że jest na czym zawiesić oko! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super wyglądasz! Uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka! Koronkowe wykończenie fenomenalne!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle tu komentarzy o sukience, że nic odkrywczego bym nie powiedziała. Powiem za to o torbie, której wzór jest po prostu cudowny. Muszę się w końcu zaopatrzyć w jakąś bawełnianą torbę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej sukience! :0 Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka, szczególnie tył zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka!
    Wyglądasz w niej zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka :) i fajny bonusik ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)