29 lipca 2012

Powiew jesieni









Na niektórych blogach w ostatnim czasie pojawiły się stylizacje nazwane jesiennymi, zatem i ja troszkę wpiszę się w ten "mikrotrend" ;) Tak oto ubrana dwa tygodnie temu pojechałam sobie na wieś, aby podładować baterie, najeść się borówkami i pochodzić boso po trawce... Pogoda nie pozwoliła mi jednak na maksymalne wykorzystanie tych kilku dni, ale za to mogłam otulić się moimi ukochanymi barwami jesieni. Właśnie w takich kolorach czuję się najlepiej:)

marynarka: sh (2zł), t-shirt: H&M, spodnie: H&M (39zł), okulary: CCC, buty: SequinShoes, naszyjnik: Bershka (9,90zł)

22 komentarze:

  1. ładny kolor mają te spodnie :) i szkoda, że nie pokazałaś na zbliżeniu naszyjnika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kolejnym razem będzie zbliżenie, bo naszyjnik jest świetny:)

      Usuń
  2. spodnie boskie ! wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonały naszyjnik i zestawienie kolorystyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobało mi się połączenie spodni o kolorze butelkowej zieleni z panterkowym wzorem butów. Niesamowicie to wygląda : )

    P.S. Zazdroszczę marynarki, dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie maja świetny kolor ! Gdyby nie ostatnie upały też bym już wyciągnęła z szafy bardziej jesienne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna marynarka. I przepiękny naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie jesień :( Mi też się bardzo podoba pantera z zielenią, świetne to jest. I poka poka ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mów do mnie o jesieni.... :)
    fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Taka marynarka w sh... buuuu mam doła, bo nigdy takich cudów nie umiem wygrzebać! Jest boska! Wyglądasz genialnie, ale nie strasz błagam jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna marynarka. I to jeszcze z sh :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, te barwy są cudowne, też są moimi faworytami :). Ale fajne rzeczy, tanie upolowałaś w sh!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tam Ciebie wolę w żywszych barwach!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakbym miała taką marynarkę jak Twoja to marzyłabym już o jesieni! Pięknie wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak tu się nie ubierać jesiennie, skoro za oknem istny listopad :P

    OdpowiedzUsuń
  15. super marynarka zapraszam do mnie:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam na ogół nie narzekam na jesienną aurę, która sprzyja ubieraniu się na cebulkę, co bardzo lubię. No dobrze, może niekoniecznie lubię jesień latem, a po prostu, jesienią :D Rzeczy, które masz na sobie, świetnie wyglądają połączone ze sobą, ale też po rozłożeniu je na czynniki pierwsze. Świetne spodnie (kolor! <3), marynarka (takie cudeńko za 2 zł? nienawidzę Cię! :D), buty i naszyjnik. Brakuje mi jedynie jakiegoś drobnego elementu kolorystycznego, no sama nie wiem, Twoich zakręconych broszek? ; )
    Pozdrawiam cieplutko, buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ACHHH NA CIEBIE TO SIE FAJNIE PATRZYYYY ♡ ALE NIE LUBIE CIE ZA TE BUTELKOWE SPODNIE :((( BO JA TO SZUKAM TAKICH OD 2 LAT KIEDY TO ZOBACZYLAM WYMARZONE W BERSHCE A NIE MIAŁAM PIENIEDZY :(((

    A IDZZZ TYYY ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten strój! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny look :) świetne spodnie i buty ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)