26 lipca 2012

Psia pogoda, psia koszulka, wymarzona maxi

No dobra, moja dobra passa "wyglądowa" się skończyła, a nastały dni leniwe i bure, w ciągu których każdą wolną chwilę spędzam pod milutką kołderką. Nie muszę chyba pisać, że taki stan rzeczy spowodowany jest kolejną zmianą pogody...Czyżby trzeba było wymyślić jakieś nowe przysłowie na wzór marca i kwietnia? Ecie Pecie, w lipcu bywa zimno, o tym dobrze wiecie! ;) Wczoraj mieliśmy okazję polenić się razem z Kubą, dlatego zestaw, który właśnie prezentuję jest prosty i wybrany "na szybko", coby nie iść do kina w piżamie (polecam Epokę Lodowcową4, daje radę). Czułam się w nim bardzo dobrze, ale na zdjęciach widzę, że może wybór koszulki nie był zbyt udany. Taką sobie zrobiłam małą krzywdę w okolicy bioder.
Spódnicę maxi wyczarowała dla mnie niezwykle utalentowana Daria, która tworzy Uszyte Marzenia. Nazwa zresztą wcale nie kłamie, bo podczas długich rozmów facebook'owych mogłam zaplanować każdy szczegół spódnicy. Kolor, który wybrałam jest w realu niesamowicie piękny, bardzo nasycony, a spódnica dopieszczona pod każdym względem. Podziwiam ludzi z pasją i niezwykle miło jest obserwować ich rozwój:)

Ważną częścią zestawu jest również moja nowa kurtka. Kto czasami zagląda na mojego facebook'a wie, że potrzebuję i szukam. No i znalazłam w niezastąpionym jeśli o takie kurtki chodzi Pimkie:) Specjalnie wybrałam o rozmiar za małą (i nie ma znaczenia fakt, że był to jedyny dostępny rozmiar, uwierzcie), ponieważ ta kupiona rok temu rozciągnęła się do wymiarów worka na ziemniaki. Szefowa zapytała się mnie, czy dali mi zniżkę za to, że kupiłam pół kurtki. Phi, dowcipna!





















spódnica: Uszyte Marzenia, kurtka: Pimkie (80zł), buty: Deichmann, t-shirt: House, torebka: Studio Pomysłów, pierścionek: Bershka (9,90zł)

25 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio tzn. od dwóch dni, gdy panuje taka aura jaka panuje wybieram rzeczy szybko, byleby tylko coś ubrać gdy gdzieś wychodzę. Obecnie leże z moim laptopem - mój najwierniejszy towarzysz pod kołderką i liczę krople deszczy spadające za oknem. :) Czyli "milutka kołderka" Nas zdecydowanie łączy! :) Mam własnie w szafie podobną maxi, ale ze względu na mój wzrost jeszcze się do niej nie przekonałam (aż wstyd się przyznać, ale oprócz dwukrotnego przymierzenia jej w domu, jeszcze nigdzie jej nie ubrałam..).
    Ja ostatnio w kinie byłam, ale na Magic Mike'u - był to jeden z elementów wieczoru panieńskiego mojej przyjaciółki. :D

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest świetna, dodatkowo jej kolor! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. boska koszulka !!!! zakochalam sie:) ubóstwiam te psy :>


    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest zegarek z kryształkami w dowolnie wybranym kolorze ! :))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pogoda tymczasowo nie przeszkadza, bo mam ochotę się polenić i spędzić czas w zaciszu swojego domu, nie mając do siebie pretensji, że nie wychodzę na zewnątrz. Nadszedł czas, kiedy nie przywiązuję uwagi do tego, jak wyglądam i dobrze mi z tym ;) Mam w końcu czas, żeby nadrobić książkowe, serialowe czy filmowe zaległości.
    Przepiękna spódnica! W jednym z moich ulubionych kolorów! ♡ Super t-shirt i torba, a co do kurtki... to obejrzałam kilka odcinków programu Trinny i Susannah, a te zawsze radzą, by kupować marynarki, kurtki i żakiety o rozmiar mniejsze, bo to podkreśla sylwetkę ;) To takie wyjaśnienie w stronę Twojej szefowej! ;D
    Pozdrawiam cieplutko! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) + strasznie podoba mi się kolor na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalnie wyglądasz, choć nie polecam spódnic maksi i płaskich butów, gdy może spaść deszcz. tzn. mżawka jeszcze ok, ale raz dopadła mnie ulewa i spódnica od deszczu i kałuż była tak mokra i ciężka, że ciężko mi było utrzymać ją na właściwym miejscu, ale cóż. człowiek uczy się całe życie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maxi a ta jest piękna :)
    Posiadać wymarzoną spódnicę - bezcenne :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna kurtka i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zestawy,wręcz ubóstwiam! Genialna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Maksi <3 uwielbiam takie spódniczki a ta ma piękny kolor ;)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica! Właśnie wczoraj dostałam bardzo podobną pocztą, jednak okazało się, że wyglądam w niej fatalnie :/! Ty natomiast świetnie połączyłaś niby ''elegancką" spódniczkę z T-shirtem :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A właśnie że koszulka bardzo fajnie dobrana:) i też bym chciała tak fajnie wyglądać w maxi dres:)
    P.S: Idąc dzisiaj do pracy widziałam Cię w kawiarni przy bramie floriańskiej:).

    OdpowiedzUsuń
  13. A właśnie że koszulka bardzo fajnie dobrana:) i też bym chciała tak fajnie wyglądać w maxi dres:)
    P.S: Idąc dzisiaj do pracy widziałam Cię w kawiarni przy bramie floriańskiej:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny pieszczoch psiak na bluzeczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. zabawna koszulka:) a spódnica ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie Ci to wyszło :) świetna bluzka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. taka psia koszulka nie jest zła :DDD

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)