22 lipca 2012

somewhere, deep in my heart...I still love You! ;))

Ostatnio cierpię na taką niemiłą przypadłość, która objawia się tym, że nie mam pojęcia co mogę Wam, moi Drodzy, napisać. Wszelkie mądre/ciekawe/warte przekazania treści wylatują mi z głowy w momencie, kiedy pod pierwszym wrzuconym zdjęciem miga upierdliwie czarna, cienka kreska. Próbuję się usprawiedliwić sama przed sobą, że to wina tych 13 godzin, które spędzam w pracy (pozdrawiam z "mojej" pięknej, kociej kawiarni). Myślę jednak, że po prostu chodzi o to, że to zdjęcia są spoko i ja na nich jestem spoko (w sensie, że subiektywnie), więc treść jest mniej ważna. A dlaczego jestem spoko? Bo ostatnio mam TE dni. Dni, kiedy kobieta czuje się w pełni świadoma faktu, że jest kobietą;) Mam nadzieję, że i Wy tak macie (chyba, że jesteście facetami, wtedy nie polecam), bo to wspaniałe uczucie. Mnie nie zdarza się zbyt często, dlatego korzystam i zapełniam dysk zdjęciami. Nie wiem, kiedy Wam to wszystko pokażę, ale mam nadzieję, że jeszcze kilka takich dni przede mną. Najwyżej będę Was raczyć w zimie letnimi zestawami. W sumie czemu nie?

Ostatnio lubię się w spodniach, dlatego przeprosiłam się z ukochanymi jeansami i wykorzystuję je jako bazę do tworzenia moich ulubionych, kolorowych zestawów. Dzisiaj połączyłam je z nową bluzką z Oasap i kilkoma kolorowymi dodatkami:) Jak Wam się podoba?
Kończę nadawanie, wracam do pracy:)







 bluzka: Oasap, jeansy: H&M, marynarka: sh (5zł), przypinki: MagicBox, torba: Primark (Allegro), pasek, kwiatki: H&M, buty: Sequin, pierścionek: Diva

26 komentarzy:

  1. urocza koszulka i świetny button z sową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko wyglądasz! a ta bluzka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka ;) bardzo Ci w niej do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz swietnie! Bardzo udane polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie ... bluzka boska ..... wspaniała na lato .. kolorki piękne ...... tak jak ty :)



    Zapraszam na mojego bloga .. będzie mi miło jesli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie musisz nic pisać! Ja tylko patrzę i podziwiam i już to wystarcza!!:)
    Cudowna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka. :) wszystko bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Twoją torbę! A połączenie bluzeczki z marynarką inspiruje mnie, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka piękna bluzeczka!!
    kwitniesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bluzka! tylko szkoda, że ma takie zagięcie w poprzek;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się jakie zagięcie, ale już widzę;) nie zwróciłam wcześniej uwagi. Mam nadzieję, że po praniu zniknie, ale nie sądzę, żeby zagięcie materiału przeszkadzało w odbiorze zestawu;))))

      Usuń
  11. aaaaa bluzka jest genialna ! pięknie wyglądasz w całym zestawie <3

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju jaka ślicznie:) jesteś bardzo ładna a zestaw romantyczny sama bym tak chciała wyglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahah no nie! ale masz bluzkę :D chodz do mnie to zobaczysz taka sukienkę:DDD własnie wczoraj post dodałam w takiem serduszkowy secie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapiszon jestem! bo jeszcze na te komenty nie odpowiadałam! tylko na jakies ze wczesniejszego posta :D i zaglądam a tu cuuudoo! ej ale ty ładnie w niej wyglądasz bo ja to jak w worku na ziemnkai :( bo wisi na mnie a ty tak ładnie!!!!!! aaaa idz ty!

      Usuń
  14. strasznie podoba mi się estetyka Twojego bloga! :) Przyjemnie się tu przebywa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeslicznie! A figurka - mmmmmmmmmmmmm~!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejcia, Aniu, jak Ty cudownie wyglądasz! Wręcz do schrupania! ♥ Obserwuję Cię już od dawien dawna i nie pojmuję, dlaczego dopiero teraz się uaktywniłam. Cenię w Tobie to, że nie boisz się eksperymentów z różnymi wzorami, fakturami, a nade wszystko z kolorami!
    Te jeansy pięknie na Tobie leżą, a bluzeczka! CUDEŃKO! ♥ Bardzo podobają mi się także marynarka i przypinki. A przez kwiatek we włosach... całkowicie się w Tobie zakochałam! To moja ulubiona ozdoba!
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko! Jakże to cudowne istotki stąpają po mej Małopolsce! Ja co prawda nie jestem z Krakowa, ale kocham to miasto! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie wyglądasz !
    sama zastanawiałam się nad tą bluzką :>

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)