21 lipca 2012

sukienka w motyle...i tyle!































Nie wiem jak Wy, ale ja mam w swojej szafie (a w tym momencie raczej w worach) rzeczy, które uwielbiam, aczkolwiek niekoniecznie często je noszę. Tak właśnie jest z tą sukienką, którą pierwszy i ostatni raz miałam na sobie jakoś rok temu... Jest bardzo ciekawa sama w sobie i nie potrzebuje dodatków, więc jest idealną opcją na te dni, kiedy nie ma czasu i/lub chęci na kombinowanie z garderobą. Wyglądam w niej troszkę jak "stara maleńka", ale myślę, że ma swój urok i powinnam częściej mu ulegać. Do sukienki dobrałam niekoniecznie pasujące sandały i torebkę, z którą ostatnio się nie rozstaję. Tak oto prezentowałam się kilka dni temu, a w najbliższym czasie zaglądajcie do mnie częściej, bo mam już przygotowane dwa kolejne posty, a na pokazanie  czeka sporo wyprzedażowych nowości.

Ps. Wpadajcie też na mojego Facebooka, gdzie podjęłam fotograficzne wyzwanie ;) KLIK














sukienka: sh (ok. 20zł), sandały: Deichmann, torebka: swap (h&m), okulary: Biedronka

17 komentarzy:

  1. Hej widzę, ze masz świetny tatoo, ja tez mam ale na stopie i widze ze utrzymuje ci się intensywny kolor, ile juz ten tatoo masz?

    Odp na syl-lwio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ;) Ja obserwuję a Ty? Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest ładna, ale dodaje ci kilogramów, myślę, że wystarczy podkreślić talię jakimś kontrastowym paskiem, np. czerwonym, i sprawa będzie załatwiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Sukienka rzeczywiście poszerza, szczególnie biodra, ale z paskiem wg. mnie nie wygląda zbyt dobrze, więc wybrałam "mniejsze" zło;)

      Usuń
  4. swietna torebeczka!!
    i DZIEKUJE za linki :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna, zwiewna sukienka! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jesteś jak ten motyl! a sukienka piękna :) - nie mogę przestać się wpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz Żuuuu! taka kochana jesteś na tych zdjęciach, napatrzeć się nie mogę, taka radość jakaś od Ciebie bije :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie! Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie!!!!!!
    Cudownie to zestawiłaś!!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)