19 sierpnia 2012

Kolorowa niczym ptak, konkretnie papuga




Nie dopuszczam do siebie myśli, że już niedługo jesień. Moja szafa, pełna letnich kolorów, również nie chce jeszcze o niej słyszeć, dlatego ratuję się kolorami i wzorami wyznając zasadę, że im więcej, tym weselej. Koszulka od razu skradła moje serce, uwielbiam ten śliski materiał, a wzór przyciąga uwagę. Nie mogłam się jej oprzeć i po raz kolejny przekonuję sie, że New Yorker, tak samo jak House, jest niedoceniany. Żałuję, że nie było innych kolorów, chętnie bym dokupiła=) Kolejnym, koniecznym zakupem był papuzi pierścionek, który idealnie obrazuje moją miłość do wszystkich kolorów tęczy.
Mam nadzieję, że jeszcze będę miała niejedną okazję do pokazania Wam moich kolorowych zestawów. Na szarości i brązy przyjdzie jeszcze czas...Brrr...











bluzka: New Yorker (19,95zł), spodenki: Cubus (50zł), torebka: Accessorize (32zł), pierścionek: I Am (10zł), trampki: no name (25zł)



44 komentarze:

  1. etam szarości i brązy! Ja preferuję papuzie kolory przez cały rok, to mi pomaga wszelkie szarówy przetrwać ; )
    i nie wiem dlaczego na wszystkich blogach pisze się o jesieni, a nawet o zimie (olaboga!) skoro ja np na dolnym śląsku mam własnie 30 stopni i spędziłam dzień na opalaniu ; )

    co do stroju - skradłabym Ci ten pierścionek, torbę zresztą też ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiedy ja kocham również szarości i brązy;))) U mnie też gorąco, ale to już nie to lato...wieczory coraz krótsze, zimniejsze, zapach palonej trawy, koniec sierpnia zawsze wpływał na mnie trochę depresyjnie. Taka niedziela tylko w wymiarze rocznym;)

      Usuń
  2. bluzka gigant! w terranovie też byly bombowe :O

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kocham jesień ... za zapach śliwek i właśnie palonej trawy ... i za złote liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przymierzałam ją i chciałam kupić (btw w Czechach była tańsza) ale nie chciało mi się czekać w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zestaw i nawet rajstopy mi się spodobały choć nie lubię rajstop noszonych do spodenek

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie, papuga świetnie pasuje do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały rok jest dla nas. Nawet jeśli jest paskudna jesień i szara zima, to my. właśnie MY; powinniśmy na przekór niepogodom nosić się "niczym ptak"! A jak!

    OdpowiedzUsuń
  8. podjaralam się tą bluzką - jest dostepna jeszcze???;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzka jest faktycznie śliczna, sama się do niej przymierzałam, ale nie było na mnie rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oo
      (komentarz zostawię coby się pośmiać)

      Usuń
  11. Bluzka jest świetna! Piekne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie akceptujesz negatywnych komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...A napisałeś/aś jakiś? Nie mam akceptacji komentarzy, więc każdy pokazuje się bezpośrednio na blogu=)

      Usuń
    2. Ahhh...Już zauważyłam komentarz, o który Ci chodzi. Daleko mu od negatywnego, jest obraźliwy i...jest formą groźby, więc nikogo nie zdziwi, że nie zostanie opublikowany. Buziaczki.

      Usuń
    3. Kurcze, może zabrzmiało to jak jakiś zarzut. Przepraszam, po prostu zawsze są tu same pozytywne komentarze i mimo całej mojej sympatii do Ciebie nie wierzę, że nie otrzymujesz żadnych negatywnych opinii, trolle są wszędzie i szukają pożywki na różnych blogach. Chyba, że Ty po prostu masz wyjątkowe szczęście i omijają Cię takie 'atrakcje' :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Chyba muszę się rozpisać, coby wyjaśnić;)
      Twój komentarz nt. negatywnych komentarzy zbiegł się w czasie z jednym, który dostałam do archiwalnego wpisu i był nie tylko wulgarny, co zawierał groźby. Połączyłam je w całość, ale jeśli mówisz, że to tylko dziwny zbieg okoliczności, to napiszę kilka słów o negatywnych komentarzach na moim blogu.
      Jak już pisałam, nie mam moderacji do aktualnych postów, każdy pokazuje się na blogu, a ja mogę je jedynie usunąć. Nie posiadam własnego hejtera i rzadko dostaję negatywne, a jeśli już jest to kulturalna i konstruktywna krytyka od osób, które nie wstydzą się pod nią podpisać. Mój blog jest po prostu mało popularny, zagląda tu niewielka grupa osób, które po prostu mojego bloga, czy mnie lubią. Nie jestem też kontrowersyjną osobą, więc nie ma się nad czym rozwodzić, czy dissować. Uwierz mi jednak, że każdy komentarz, który nie zawiera przekleństw, lub spamu (bo takich jest zdecydowanie najwięcej) jest publikowany=)
      Mam nadzieję, że nie Ty, Anonimowy, stoisz za komentarzem, o którym mowa na początku mego wywodu i że będziesz tu nadal zaglądać, jeśli sprawia Ci to frajdę=) A jeśli masz coś do powiedzenia (negatywnego też), to po prostu to napisz. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Ja, Anonimowa przyznaję uroczyście :), że to nie ja napisałam ten wulgarny komentarz, o którym wspomniałaś, chyba po prostu (nieszczęśliwie) zbiegło się to w czasie. Nie miałam o nim pojęcia, po prostu uważam, że panuje tu dość przyjazna atmosfera jak na bloga modowego stąd moje powyższe pytanie.
      Teraz mi głupio jakbym to faktycznie ja napisała coś złego... :-)
      Trzymaj się ciepło i oby jak najdłużej hejterzy trzymali swoje macki z dala od Twojego bloga ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Niezła historia, uwielbiam takie dziwne przypadki;) Zatem mam nadzieję, że moja odpowiedź Cię usatysfakcjonowała;) I przepraszam za mój mało składny komentarz, który z językiem polskim ma mało wspólnego, ale jestem własnie po 2h pdróży busikiem, w którym było 40stopni;)
      Ps. Odchodząc od całej sprawy, cieszy mnie, że wracasz na mojego bloga, aby przeczytać odpowiedź, bo to znaczy, że interesuje Cię moje zdanie, a to jest o wiele milsze od dziesiątek komentarzy typu "super fryzurka" ;)

      Usuń
    7. Wracam na Twojego bloga z przyjemnością! Zawsze wyczekuje nowych postów i jestem fanką Twojej matrioszki :) czy w rzeczywistości kolory są tak samo żywe? Muszę poprawić swój tatuaż i szukam dobrego salonu, który nasyci kolory i trochę podciągnie kontur. Możesz coś polecić?

      Usuń
  13. Lubię kolory i łączenie ich w różnoraki sposób. A Tobie to wychodzi idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za ten pierścionek dałam 5zł :D

    pięknie wyglądasz, bluzka jest obłędna, a espadryle bym Ci skradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka i torebka strasznie mi się podobają! Podoba mi się też połączenie rajstopek i bucików ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny zestawik :)
    I cudowny pierścionek !
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ masz prześwietną bluzeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz!!
    bardzo fajna torebka, mam sama na taką ochotę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem tak.
    Moja Droga, w tej kolorystyce bardzo fajnie wyglądasz. Bluzka po prostu jest genialna a torebka świetnie pasuje w tym zestawie :)
    I jeszcze jedno.... Jestem wierną fanką Twojego bloga i wszystkie Twoje stylizacje mi się podobają bez wyjątku.
    Pzdr. ALDONA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Awwwwwwwwwwwwww! <3 Zestaw utrzymany w moich ulubionych barwach. Lubuję się we wszelakich odcieniach zieleni i niebieskiego. Piękna bluzka. Nigdy nie pomyślałabym, że jeansowe szorty w połączeniu ze smerfowymi rajstopami dadzą taki fajny efekt ; ) Super tramposzki, a torebka? Fenomenalna! Cenię Ciebie i Twojego bloga za to, że nie dajecie się nudzie i wszechobecnym szarościom, czerniom, brązom. Kocham kolory, a Twoje zdjęcia cieszą moje oczy! Jesteś jedną z moich ulubionych polskich blogerek! ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś jedyna w swoim rodzaju :) Kocham Cię w tych kolorowych wydaniach i strasznie mi żal, że nie spotkałam Cię w Krakowie :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. hehehe no gofry to ulubione jedzonko nad morzem!:D
    jak na Ciebie patrze to czuję że jesteś na maksa pozytywna!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta torebeczka mieści format A4?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, sprawdź komentarze pod poprzednim postem, tam napisałam więcej na jej temat:) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. aż nie mogę uwierzyć, że kupiłaś tę koszulkę w New Yorker! Jutro wybiorę się tam w poszukiwaniach jakiś perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie pamietam czy juz pisalam, czy nie ale uwielbiam Twoj tatuaz!! a koszulka mega!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez próbuje zatrzymać lato, chociaż pod względem ubraniowym wolę jesień :) Jakoś mam wtedy zawsze więcej pomysłów i możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta bluzka, uwielbiam takie wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no bluzka mistrz, podoba się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  30. Przybywam z MP po kolory, bo piękne ! i zostanę jeśli pozwolisz , i popatrzę, bo nadal jestem pod wrażeniem barw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. PODOBAJA MI SIĘ TWOJE STYLIZACJE KOBIETKO :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)