7 sierpnia 2012

na folkowo.




Ostatnio krzyczałyście na mnie, że przywołuję niekoniecznie chcianą jesień. Dlatego teraz pokazuję Wam w co wskoczyłam zaraz po przyjeździe na wieś (i wcześniejszym obfoceniu jesiennego zestawu;p). Pogoda niestety miała wtedy wachania nastroju, więc i tak niewiele później musiałam przerzucić się na dres z polarem. Mniejsza o to. Dzisiaj główne skrzypce gra top od Kasi Miciak.Totalnie mnie zauroczył, zarówno folkowym wzorem, jak i materiałem. No i pytanie tylko dlaczego pokazuję Wam go dopiero teraz, skoro w mojej szafie jest już od dłuższego czasu? Nie wiem jak Wy, ale mnie niektórych ubrań jest po prostu szkoda. Wydaje mi się, że po jednym założeniu stracą cały swój czar, rozwalą się w drobny pył, albo przynajmniej nieszczęśliwie staną się ofiarą jakiejś trudnej do usunięcia plamy. I takim właśnie ubraniem "nie do ruszenia" była dla mnie ta bluzka. Nieskończone przymiarki, rozmyślania nad zestawem idealnym, dotykania, oglądania, a i tak na myśl o oderwaniu metki robiło mi się słabo... Ale stało się. W najmniej oczekiwanym momencie powiedziałam sobie dość! Ubrania są po to, żeby je nosić i cieszyć się nimi nie tylko schowanymi w szafie. Bluzka pojechała ze mną na wieś i stworzyła bardzo nieskomplikowany strój z resztą wiejskiej garderoby. Kasi ogromnie dziękuję za prezent i docenienie mojego bloga, a także życzę Jej samych sukcesów, jak np. sukienka na salonach:) Was zachęcam do zapoznania się z twórczością Kasi, szczególnie jeśli tak jak ja kochacie motywy folkowe.

Ps. Nie zwracajcie uwagi na panterkowe buty. Miałam do wyboru je, lub plastikowe japonki z gazety;) Wybór był oczywisty;)












bluzka: by Kasia Miciak, spodenki: Cubus, kapelusz: Terranova, opaska: H&M

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam kapelusze i lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam ale muszę to napisać:)jesteś Zajebista:)buźka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa geniusz, geniusz, geniusz! : D
    uwielbiam motywy folkowe, ta bluzka jest przecudna i tak mega do Ciebie pasuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybyś nie napisała to bym na nie nie zwróciła uwagi ( i tak ich w sumie nie widać ) :P

    i kochana promieniejesz z posta na post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny klimat!:)
    idealnie pasujący do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi te buty nie przeszkadzają a wręcz podoba mi się takie zestawienie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie!!! Nareszcie ujrzałam Cię w tej bluzce. Już myślałam, że po prostu Ci sie nie spodobała, albo znudziła... a tu proszę-taka niespodzianka :)
    Rewelacyjnie Ci pasuje!
    A wszystkim dziewczynom, które trafią za sprawą ANI na mojego bloga www.kasiamiciak.blogspot.com i napiszą bezpośrednio do mnie z chęcią zakupu tej bluzki, udzielę 20% rabatu oraz prześlę darmową przesyłką (cena regularna 99 pln -po rabacie 79 pln)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten wianek i bluzka tworzą fantastyczny zestaw!!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przepiękną bluzeczkę! Strasznie mi do Ciebie pasuje i pewnie jakbym wiedziała ją na manekinie pomyślałabym o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz uroczo w tej bluzce! :) Bardzo do Ciebie pasuje. A co do butów - nawet ich nie widać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę sie napatrzeć na ten tatuaż :*
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. mojej siostrze na pewno spodobałaby się Twoja bluzka;) buty nie, ale gdybyś nie napisała nikt by nie zwrócił uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie w bluzce Kasi

    OdpowiedzUsuń
  14. O łał! Zajefajny folk! :-D Jak dla mnie te panterkowe buty doskonale się wkomponowały! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)