16 sierpnia 2012

najbardziej kolorowa sukienka w szafie=)


Mam właśnie tak zwany urlop, który kiedyś beztrosko nazywano wakacjami. Siedzimy sobie w Bielsku i staramy się ładować baterie, czy się to udaje to już insza inszość. Moja nieporadność w pakowaniu osiągnęła punkt kulminacyjny i tak oto trafiłam do zimnego deszczowego miejsca z torbą sukienek, krótkich spodenek i cieniutkich topów. Staram się jak mogę kombinować z tego coś ciepłego, ale nawet resztki wyprzedaży nie chcą mi pomóc, a tak by się przydały długie spodnie... Pokazuję Wam zatem sukienkę, która już była i która sama w sobie jest tak ozdobna, że zbyt wiele nie można z nią pokombinować. Ożywiłam ją jeszcze bardziej żarówiastą torebką i wzorzystymi trampkami. I nie żeby ten zabieg był celowy, po prostu mam przy sobie tylko dwie pary butów;)
Kończę nadawanie, zostawiam Was ze sporą ilością zdjęć i uciekam w świat licząc, że dzisiejsza poranna, ładna pogoda utrzyma się do Niedzieli. Wam też tego życzę. Buziaki:)













sukienka: H&M (40ł), kurtka: Pimkie (80zł), torebka: Accessorize (32zł), pasek: H&M (10zł), buty: noname (25zł)



24 komentarze:

  1. zapuszczasz włosy ?:)

    świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco :)

    Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję=) A włosy staram się zapuścić...Rosnąć im się zbytnio nie chce, ale mam nadzieję, że dam radę;)

      Usuń
  2. sukienka, kurtka i torebka - rewelacja
    wyglądasz uroczo w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana przede wszystkim życzę ci żeby pogoda zmieniła się na cudowne słoneczne ciepełko:)co do zestawu sukienka rewelacja te wzory na niej świetne:)aaa i cio to za cudowny piesiu się pojawił na zdjęciach:)ale ma rozkoszną mordeczkę;)pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukienka i uwielbiam połączenie kobiecych kiecek z ramoneskami :D super

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest prześliczna a ta falbanka dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka, fajnie połaczona ze skórzaną kurtką.
    ja sama kupiłam sobie podobną kieckę i na nią czekam


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, jakbym czytała tekst o sobie i o moim pakowaniu. :) Wyjeżdżając na weekend do mojego narzeczonego (jej to brzmi, jakby dzieliło Nas pół Polski, a nie 30 km), pakując sie w piątek (słońce, ciepełko, temperatura 35 stopni) zwykle zabieram t-shirty, szorty, czyli letnie rzecz. W sobotę okazuje się, że pogoda już nie jest taka urocza, a o niedzieli szkoda gadać. Oczywiście, jeżeli w weekend gdzieś wychodzimy - pizza, kino, spotkanie ze znajomymi, a ja wyglądam jak zziębnięta kura. Albo na odwrót pakuje sweter, długie spodnie, a sobota jest parna i gorąca. Taka jestem. :D Pamiętam jak kiedyś zastanawiałam się w H&Mie nad kupnem tej sukienki, teraz strasznie żałuję, bo jest bombowa. Wyglądasz przeuroczo, ale to już pisałam kiedyś. :D

    Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka, Aniu! Bardzo mi się podoba efekt, jaki uzyskałaś, przełamując ją czarną ramoneską. Super torebka!
    Łapcie promyki słońca w Bielsku. Muszę Cię pocieszyć, bo wraz z weekendem ma przyjść ocieplenie, więc może będzie Ci dane nie zmarznąć i wykorzystać wszystkie letnie fatałaszki, które spakowałaś ze sobą.
    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest megamegaMEGAŚNA <3
    cudowna! Pięknie wyglądasz! Uwielbiam u Ciebie kolory! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest naprawdę wyśmienita! cudowne kolory!
    :)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, świetnie komponuje się z torebką:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha uwielbiam Cie! ile my mamay takich samych sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest super i leży idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! suuper blog ♥ obserwuję i liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana sukienka jest świetna, ale zdjęcia mają w sobie tyle uroku<3
    kocham zieleń!!

    OdpowiedzUsuń
  16. perfect dress!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo mam bluzkę o takim wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie:) Torebka mieści format A4?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest mniejsza niż A4=)

      Usuń
    2. Kurcze, a dużo mniejsza? Tak na oko:D? Bo z tych mini też chyba nie jest?
      A kupowalaś ją w Krakowie w Accessorize? I gdzie dokładnie...:)
      Wiem ze zawracam głowę ale bardzo mi zależy:)
      Z góry dzięki i pozdrawiam:)
      Ps. Uwielbiam Ciebie i Twoje stylizacje:)
      Aga

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa:) Nie jest dużo mniejsza, mogę ją zmierzyć jeśli chcesz, ale ogólnie nie polecam. Rachityczna taka, odbarwia się.A kupiłam ją na Floriańskiej, była jedna, jedyna przeceniona ze 120złotych:) Poszperaj na necie, bo tego typu torebki niedawno były bardzo modne i na pewno gdzieś je znajdziesz, mam nadzieję lepszej jakości:) Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Nie nie, nie trzeba mierzyć:D Ojej! Ze 120zł! To ale trafiłaś! Ale kurcze jeśli faktycznie nie sprawuje się dobrze to szkoda i tych 32zł... Wiem że na necie pełno tylko ceny powalające... a jak zobaczyłam ze zapłaciłaś 32zł to pomyslałam że to całkiem niewiele, bo tak jak piszesz teraz jest na nie polot wiec ceny też wygórowane...
      Ale dziękuję serdecznie za odpowiedź.
      Pozdrawiam i czekam na nowe posty:*
      Aga

      Usuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)