11 września 2012

Mela Koteluk- Nie zasypiaj







Pewne połączenia przychodzą naturalnie. Po prostu tak musi być i już, bo przecież nic tak do siebie nie pasuje, jak folkowe motywy i marynarskie biało- granatowe paski. Folkowe motywy pasują zresztą do wszystkiego=P Nie wiem, jak Wam podoba się taka mieszanka, ale są to zdecydowanie moje klimaty i w takim zestawie czuję się fantastycznie:)

Jak zauważyłyście, zapuszczam włosy. Upięciem wracam do czasów gimnazjum, kiedy śmigałam z taką fryzurką non stop. Jeszcze nie wiem do jakiego efektu dążę, ale już nie chcę być chłopakiem z wystrzępionymi piórami;)









body: noname, spódnica: Cubus (25zł), torebka: Accessorize (32zł), sandały: Deichmann, chusta: Lookah, broszka: Pofolkloruj, kolczyki: H&M, bransoletka: Lookah

38 komentarzy:

  1. powiedz że żartujesz z ceną spódnicy!^^
    re-we-la-cja. torebka fajnie ożywia całość, a broszka jest bezbłędna.

    Iw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie! To w ogóle była śmieszna sprawa... Chodzę z Mamą po Cubusie i jęczę "Bo mnie się marzy taka długa, prosta spódnica, najlepiej szara, taka wiesz, jakby dresowy kolor" Na co moja Mama, grzebiąc między wieszakami "O, na przykład taka?" Opad szczeny, tym bardziej, że cena jest prawdziwa;) Jedna, jedyna w wielkim rozmiarze, ale ja mała nie jestem, więc paskiem się ratuję i jest cudnie;)

      Usuń
    2. muszę Cię kiedyś wybiągnąć na zdj!:)

      Usuń
    3. wybiągnij mnie, tylko zdradź kim jesteś, Anonimie drogi;)

      Usuń
  2. Ja też zapuszczałam włosy:D ale nigdy nie wytrzymuje długo i pędze do fryzjera:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Życzymy także wytrwałości w zapuszczaniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest ta spódnica, marzy mi się właśnie taka, o dresowym kolorze:) zapuszczam razem z Tobą bo marzą mi się takie naprawdę dłuuugie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie torebki! spódnica, a dokładnie jej cena mnie zaszokowały 0-0 dawno temu ją kupowałaś? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja zapuszczam moje, mialam pol glowy wygolone na 9mm i teraz jest masakra odchodowac, ja bym juz chciala dlugie, ciekawe czy wytrzymamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chustka :). Uwielbiam takie spódnice :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz w dłuższych włosach. Idź tą drogą :D

    Iza(bela)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zostaję przy swoich krótkich włoskach :p
    Ciekawie wygląda zestawienie pasków z folkiem - nie mój styl, ale u innych lubię takie ekscentryczne połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna spódnica!:)
    Ale masz szczęście:D

    OdpowiedzUsuń
  11. aj, aj, uwielbiam Cię w maxi! A po tym zestawie mam ochotę wskoczyć w moją ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się bardzo podoba! Może tylko torebkę bym zmieniła, chociaż w sumie nie mam pomysłu na jaką. Ale połączenie elementów bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna broszka :) dla mnie folk i paski to tak średnio, ale na Tobie takie zestawienie wygląda rewelacyjnie ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie. Sama się trochę boję długich spódnic, bo wysoka jak topola nie jestem i wizja ewentualnego efektu końcowego po założeniu takiego ciuszka trochę mnie przeraża.;) U Ciebie prezentuję się to wszystko tak jak powinno, a już czerwona chustka z motywem góralskim zupełnie mnie ujęła, bo sama mam słabość do takich ozdób;)
    Jeśli miałabyś ochotę, to zapraszam Cię do siebie, dopiero zaczynam, więc byłoby mi bardzo miło, jeśli byś mnie odwiedziła na www.pyzoletka.blogspot.com;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooj, pamiętam jeszcze te czasy kiedy też podjęłam decyzję "zapuszczam włosy" i też wyglądałam podobnie. To takie przejście od chłopca do dziewczynki. :P Tak czy siak wyglądasz lepiej niż ja wtedy, bo podobasz mi się w takiej fryzurze. Też uważam, że takiej folkowe motywy pasują do wszystkiego, hmm.. no może do panterki nie. :D Podoba mi się ten mix, oj podoba! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ahhh.. matrioszka wygrywa wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mama ma dobre oko do zakupów ;)
    Bardzo udany zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny blog, zdjecia i TY :) jestem pod wrazeniem! bede zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne upięcie i broszka. Wyglądasz przeuroczo:)
    pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko o matko! Trafiłam do Ciebie zupełnie przez przypadek i tu taka rewelacja. Kocham ludowe wzory i wystrój Twojego bloga totalnie mnie urzekł no i cała Ty. Całuję Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh po prostu- jeden z fajniejszych outfitów jakie widziałam!!! swietnie, jestem zachwycona po prostu tym jak wszystko dobrałaś- zainspirowałaś mnie cholernie! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje ślicznie, świetnie wyglądasz! pięknie Ci w maxi spódnicy, a chusta dodała Ci jeszcze większego uroku :) ciekawy tatuaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing post!!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka i spódnica przepiękne!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam tak tu przypadkiem i tak zachwycam sie coraz bardziej... Ujęła mnie grafika bloga, twoja sympatyczna buzia, ciekawe propozycje i notki... Piekny zestawik, kolorowa chusta jest takim "wabikiem" rozbija monotonię jednokolorowości, czyni barwny zamęt pod szyja, przyciąga wzrok...

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Twoje zestawienia! zawsze wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Łączę się, też zapuszczam włosy, chociaż nie wiem do końca, czy tego chcę :P Ale chciałabym skończyć z koniecznością suszenia i modelowania włosów, bo mało kto nam to uświadomi PRZED faktem, ale krótkie fryzurki typu bob wyglądają dobrze jak się je ułoży, a nie same z siebie. Tęsknię trochę za długimi włosami, tylko z tego powodu.
    Skusił mnie tytuł bloga, też lubię kolorowo - ładnie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknoto Ty, takie zestawienia pasują chyba tylko i wyłącznie Tobie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna jakość, świetne zdjęcia. Nic dodać nic ująć ! :)


    zapraszam do mnie: http://breatheliffe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie miałam ci pisać, że ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)