5 września 2012

ready or not



Dzisiaj klawiatura nie jest moją przyjaciółką, dlatego ucieknę się do sposobu znanego najstarszym szafiarkom. Napiszę trochę o ciuszkach;)

Jeśli choć trochę mnie znacie, wiecie, że lubię grzebać. Grzebać między wieszakami, oczywiście. Nie wiem już nawet co sprawia mi więcej przyjemności sam akt wyszukiwania, czy upolowana zdobycz. Nieważne, czy to lumpeks, czy wyprzedażowe półki znanych sieciówek. Kocham grzebać, szukać, szperać (nawet jeśli łączy się to ze spóźnieniem do pracy:P). Ta sukienka właśnie w taki sposób trafiła do mnie w sklepie, który podczas gorącego okresu wyprzedaży nie ma sobie równych. Wisiała, biedna, poturbowana, jedyna, szukająca domu (antropomorfizacja ubrań jest co najmniej dziwna, ale jakże obrazowa)i kosztująca całe 19.90zł. "Żal nie wziąć", że zacytuję, tym bardziej, że to ostatnie mgnienie lata w mojej szafie. Zaproponowałam jej deal, że owszem, wezmę, ale ma idealnie wpasowywać się w jesienno-zimowe zestawy i przypominać mi, że kiedyś było sobie lato 2012, które mignęło wręcz niezauważone. Brrrr....
Jak widać na załączonych obrazkach sukienka zgodziła się i spróbowała swoich sił z jeansową koszulą. Zdradzę Wam w sekrecie, że na prawdę spisała się na medal;) Aparat zrobił mi psikusa i zmienił moją cudnie fuksjowe usta w jakąś dziwnie pomarańczową czerwień. A szkoda, bo były one właściwie...hm...wisienką na torcie tego zestawu;)
Kończę nadawanie, bo słabo mi dziś idzie. Pozdrawiam!








sukienka: New Yorker (19,90zł), koszula: sh, sandały: Deichmann, torba: ManifestYourStyle+DIY, opaska: H&M, pierścionek: I Am (10zł), kolczyki: H&M

32 komentarze:

  1. Żużu ze związanym włosami! ale zmiana! znaczy kłaki Ci urosły, zapuszczasz? syndrom grzebacza i mnie dotyczy, sukienka bardzo ładna a za taką cenę to już w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano zapuszczam, wracam do czasów gimnazjum, kiedy się bujałam z taką fryzurką;)

      Usuń
  2. w końcu wróciłaś i to z przytupem :D
    i tak jak agg zauważyła - masz związane włosy a to Ci niespodziewanka :)
    a co do grzebacza.. to powinni za to jakieś nagrody nam dawać za spędzony na tym czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ślicznie Panienka wygląda!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. super ci w związanych włosach:)jeżeli chodzi o szperanie kocham to ostatni krucho u mnie z kasą dlatego sklepy omijam szerokim łukiem za to często mnie można spotkać w ciuch budach:)uwielbiam buszować i znajdywać co raz to ciekawsze cudeńka:) sukienka rewelacyjna i ta cena:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce:) na ja tą sukienkę się czaiłam ale większość rzeczy wygląda ładnie na wieszaku a na mnie już gorzej:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka. Jakie Ty masz kobito kształty. Cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dziewczyny, ale przyznać muszę, że staram się zapanować nad tymi kształtami, bo zaczynają być coraz bardziej kobiece=P

      Usuń
  7. Nie lubie zbytnio motywow kwiatowych ale Ty w nich wygladasz swietnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale opaska ślicznie się komponuje z Twoimi włoskami! I zachwyca mnie tutaj dodanie koszuli wygląda idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka, pieknie się prezentuje z koszulą :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kiecka- i to za jaką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula! bardzo fajna stylizacja. denim robi wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie! piękna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu cudownie wyglądasz!
    Świetnie połączyłaś jeans<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że jednak sukienka się zgodziła, bo w połączeniu z jeansową koszulą wygląda świetnie. :) A klawiatura Cię kocha, lubię czytać to co piszesz i fajnie się dowiedzieć, że lubisz grzebać, hehe. :D Uwielbiam krakowski Kazimierz! <3

    Ślicznie Ci w takich włoskach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to nie jest Kazimierz=P To Poselska przy Grodzkiej i trochę Małego Rynku;)

      Usuń
  16. fantastycznie wyglądasz:)

    pozdrawiam serdecznie;):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. tatuaż jak dla mnie mistrz !!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam dzinsowe koszule!!
    pasuja do wszystkiego, no prawie wszystkiego ;)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw !
    Bardzo mi się podoba :)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak, widzę, że szczęście do sukienek masz duże :) Nie dość , że ładnie Ci w niej to i taniość ogromna ! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  22. Strój strojem, jeansowa koszula (uwielbiam) ale Twój uśmiech! ;-) to dopiero coś!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)