30 października 2012

Ellie Goulding- Your Story


Biały widok za oknem jest dla mnie abstrakcją, totalnie nierealnym wymysłem wyobraźni. Może dlatego nie zdążyłam jeszcze ponarzekać i nawet cieszy mnie ten dziwny, biały puch, który w naszym klimacie jest zjawiskiem oczywistym, a jednak tak bardzo zaskakującym.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zestaw, po który sięgam ostatnimi czasy często, szczególnie kiedy nie mam pomysłu/chęci/czasu, żeby wpatrywać się w zawartość szafy. Aby nie było zbyt nudno, dodałam kołnierzyk od Studia Pomysłów, który sprawił, że całość prezentuje się choć trochę ciekawiej;) Jak widzicie, w końcu udało mi się znaleźć cieplutkie, płaskie buty... Ja jednak nie mam szczęścia do tej części garderoby i jak już znajdę te idealne, okazuje się, że... są tak kiepskiej jakości, że po dwóch tygodniach nadają się już do naprawy. Straciłam już nadzieję.

Moi Drodzy, kończę te kiepskiej jakości wywody i życzę Wam cudownej zimowej jesieni=)





sweter, spódnica: sh (2zł, 2zł), kurtka: Takko, torba: Allegro (ok.50zł), kołnierzyk: Studio Pomysłów, komin: hand made

18 komentarzy:

  1. podejrzanie mało kolorowo jak na Ciebie,ale bardzo fajnie wyglądasz i tak;)
    i piękny, subtelny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha akurat muszę zdradzić, że miałam wtedy wyjątkowo mocny makijaż, jednak na zdjęciach on nigdy nie wychodzi tak, jak powinien. Rzeczywiście jakoś tak ostatnio odeszłam od kolorów, ale nie na zawsze;))) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zestaw cudowny. Kołnierzyk dodaje takiego smaczku tej stylizacji :) Podobają mi się również buty, są super... A na tą torbę z PRIMARKa to ja nadal choruje ;P Pzdr Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę polecam:) za tą cenę jest na prawdę świetna i mieści się w niej cały dobytek;))

      Usuń
  3. Gdyby nie torba to bym pomyślała, że wpadłaś w jesienną depresje. Jak wyżej ktoś wspomniał w komentarzach mało kolorowo jak na Ciebie ale ładnie. A buty to skąd? Bo tez bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam wieczny problem z butami, także nie jesteś sama ;] Te prezentują się bardzo fajnie szkoda, że jak piszesz takie liche...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju! tkwie w takim samym dziwnym stanie jak Ty:)
    Śnieg w pazdzierniku? nigdy nie uwierzylabym, ale wystarczy spojrzec za okno..

    Co do pomyslu na zestaw dla mnie rewelacja, jestem wielką zwolenniczką kolnierzyków:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak się stało z piekny mi, wymarzonymi koturnami z Deichmana , Ty masz je w kolorze szarym, ja polowalam na czarne i w moim rozmiarze były tylko na Kapelance w Tesco :/jak już je posiadlam moja radość nie miala końca, ale po 2 tyg zaczęły się rozklejac :(btw pięknie Ci w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter, spódnica - wrrrr zazdroszczę.
    Do tego świetna torebka.
    Piękny usmiech na twarzy i śnieg nie straszny ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeslicznie wygladasz, a ta twoja piekna czuprynka za kazdym razem mnie wzrusza; wszystkie wasze posty ze sniegiem to dla mnie czysta abstrakcja, u mnie za oknem siapi deszcz!Ostatnio tez trafilam na ten sklep z kolnierzykami, szukajac odpowiedniego do sukienki, chyba sobie cos tam zamowie, zaraz lece poogladac! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty , to one już się rozwaliły ?
    też mam problem z obuwiem , właśnie wywaliłam do kosza 2 pary zimowych z ubiegłego roku .

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do Twoich włosów! A w tym zestawie i torebki, i bucików, i płaszczyka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, tak optymistycznie, pomimo smutnej, mroźnej zimy :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty masz piękne włosy, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk jest najpiękniejszy na świecie!:)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)