5 października 2012

hippie hippie






Gdybym była bohaterką jakiegoś ckliwego romansu, czy innej telenoweli, miałabym na imię Constans. Byłoby to idealne odzwierciedlenie mojej niechęci do jakichkolwiek zmian. Czy dobre, czy złe wywołują u mnie lęk i panikę. Nie chodzi tylko o zmianę pracy, decyzje dotyczące dalszej edukacji, czy przeprowadzkę- takie hardkory wymagają ode mnie nie lada odwagi i samokontroli, żeby nie siedzieć w kącie bujając się na boki. (Dodam jedynie, że ostatnimi czasy miałam combo i dałam radę, ha!) Tym razem nie mogę pogodzić się z..............coraz krótszym dniem! Tak, moi Drodzy, macie oto styczność z osobnikiem niezrównoważonym. Jednak jak pogodzić ciemność ze zdjęciami na bloga? No nijak się nie da, a przynajmniej nie na poziomie moich najwspanialszych fotografów* Ostatnio "wszystkie kary na mnie idą" i wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że blogowanie to nie dla mnie jest zabawa. Dwa tygodnie bez tego miejsca to dla mnie okrutna męczarnia i nie chciałabym znowu sobie takiej serwować. Będę walczyć! Amen.

O ciuszkach Wam powiem jedynie tyle, że jest to przykład zestawu, który świetnie prezentuje się w wyobraźni, równie dobrze na fotelu, trochę gorzej na żywo, a na zdjęciach to już kupa. Ze spodni staram się wyjść, ale nie mogę, bo kocham najbardziej na świecie i są to, uwaga, pierwsze spodnie, w których nic, kompletnie NIC mi nie przeszkadza. No ok, oprócz jakości, ale mogłabym kupić całą szafę tych gaci i nie chodzić już nigdy w innych. Kubraczek, taki niby góralski, a tak naprawdę sieciówkowy przeleżał kilka zim, po czym łaskawie zaprosiłam go do swojej szafy i uznałam, że pasuje mi praktycznie do wszystkiego;)

Ściskam Was cieplutko!



Ps. Jeśli macie ochotę kliknijcie w ten link, bo mi kasztaniaki nie chcą kredyciku dać;) Co ja będę owijać we włóczkę. Przeca każdy wie, o co chodzi w podkreślonym tekście, w który da się kliknąć, nie?


 *Nawet moją Mamę zasmuciła wieść, że mój blog umiera śmiercią naturalną, a ja nie wiem jak go wskrzesić i starała się...na prawdę się starała pomóc;)







spodnie: C&A (35zł), tunika: sh, kamizelka: New Yorker (9zł), buty: CCC, torebka; Oasap

35 komentarzy:

  1. To nie mój styl ale tobie w nim bardzo do twarzy
    + zauroczyłam się w twojej torebce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wiesz co? w krótkie włosy nadawały Ci takiego charakterku fajnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, powiem skromnie/nieskromnie, mnie charakterku nie trza dodawać fryzurami;) Zobaczysz, będzie fajnie;)

      Usuń
  3. Ładne kolory :) Torebeczka jest cuudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale! wszystko idealnie współgra :) częściej dodawaj coś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj uwierz, że bardzo bym chciała, ale co i rusz ktoś/coś mi w tym przeszkadza;)

      Usuń
  5. Genialne zestawienie! Bardzo mi sie podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look! A co do zmian, mam podobnie, nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz cudne spodnie! ♥ cały zestaw świetny ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka, uwielbiam Twój styl i wszystkie rzeczy, które wynajdujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, no z kupą to pojechałaś.
    Ostatnio choruję na kamizelki wszelkiego typu także dolałaś oliwy do ognia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe,czyli dolałyśmy sobie nawzajem - Ty mi i ja Tobie ;)

      Usuń
  10. Pisz, pisz moja droga bo fajnie sie ciebie czyta! bardzo ladnie wygladasz, podoba mi sie twoj zestaw od stop do glow - doslownie, bo uwazam, ze masz niezwykle twarzowa fryzurke i piekny, lagodny usmiech. Ja w przeciwienstwie do ciebie uwielbiam zmiany i... sukienki! Spodnie moglyby dla mnie nie istniec, tzn czuje sie w nich dobrze, ale wole kiecki. Milego weekendu! No i wskrzeszaj bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, rzeczywiscie niedobre czlowieki - skape jednym slowem! a gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero za kolejnym razem dojrzalam twoj piekny naszyjnik - zegarek, przypomnialas mi, ze mam podobny; no tak Belgowie bardzo... hmm, praktyczni sa... Jest nawet taki kawal/ Czego szuka Belg lazac na kolanach na targu pod straganami? I odpowiedz- Najnizszych cen :) Nie wiem gdzie mieszkaszz - bo ja tuz kolo brukseli, we Flandrii, ale pracuje w Brukseli na ixelles, dobranocka!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja yo jednak blondynka jestem! no jasne, ze mieszkasz w polsce, dopiero pozniej zalapalam! :) a w krakowie mieszka i studiuje moja ukochana siostrzenica, i niebawem pewnie zamieszka druga, piekne miasto, uciekam spac! masz naprawde fajnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam awersje do wszelkiego rodzaju zmian:) ps. swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny zestaw boho czy jak mu tam , i nowe włosy też super

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie. Zabezpieczam się;P

      Usuń
  17. Ja znów bardzo potrzebuję zmian, gdy długo u mnie nic się nie dzieje i nie zmienia zaczyna mnie drażnić ;d
    Wyglądasz idealnie! A Twój zestaw i połączenie sukienki z kamizelką zainspirowało mnie! ;d

    a przy okazji dziś mam na sobie futrzaną kamizelkę ;dd

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz, pisz śmiało i wytrwale :) A mama pewnie i zdjęcie kliknąć umie, doceń ją :)
    A takie spodnie to by mnie w szafie zadowoliły, pożycz swoje, chociaż się domyślam, że skoro tak lubisz to nie oddasz:(
    A wzór na torebce bombowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. super kamizelka! i na prawdę podoba mi się wygląd twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym zestawie jest zapach jesieni i jej niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw :)wyglądasz w nim genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie połączyłaś fiolet z bordowym! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  23. "hippie, hippie... ALE WASZA ERA JUŻ MINĘŁA!!!" :P

    OdpowiedzUsuń
  24. a jaki to kolor włosów?? w sensie-jaka to farba- kolor wyszedł piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Delia za jakieś 7zł. Moje nowe odkrycie<3

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja jest pokazana cala w poprzednim poście :) w tym chciałam tylko pokazać czapkę, która była sfotografowana dodatkowo, żeby pokazać D.I.Y. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ta sukieneczka:) może powiesz gdzie takie łupy zdobywasz? znasz w krk jakieś fajne second handy bo moja wiedza zakończyła się na artusie i na robanach ale w robanach moim zdaniem są okropne i strasznie drogie rzeczy;/

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka kupa??? jest bossko!
    Karola

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)