11 listopada 2012

W niedzielę, to nie widać mnie za wiele...



Chociaż według schematów jestem Panią Wiosną, to kolorystycznie bliżej mi do Jesieni. W tych wszystkich brudnych, przygaszonych kolorach czuję się bezpiecznie i bardzo odpowiada mi towarzystwo złotych liści zarówno na zdjęciach jaki i pod stopami. Zestaw, który dzisiaj Wam pokazuje, powstał właśnie poprzez połączenie ze sobą zgaszonych kolorów. Jako mocniejszy akcent wykorzystałam chustkę z folkowym motywem, która fajnie ożywiła całość:) Marynarka,moja lumpeksowa zdobycz, właśnie ma swoje 5 minut i zakładam ją ciągle i do wszystkiego:) Tak samo jak buty, i nie bardzo mogę się pogodzić, że po miesiącu od zakupu już trzeba je reklamować. Aż mnie ciary przechodzą na myśl o ponownym łażeniu po sklepach i szukaniu butów na sezon jesień/zima.
Kończę, Moi Drodzy, ciesząc się ze skrawka wolnej, słonecznej Niedzieli.
Ps. Jak lubicie, to polubcie;) KLIK






sukienka: House (49zł), marynarka: sh (2zł), torba: Allegro (ok. 50zł), buty: noname (140zł), chustka: Lookah, bransoletka (ok.3zł), kolczyki: Allegro

20 komentarzy:

  1. Torba i chustka sa swietne! Ladnie Ci w spietych wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty pięknie wyglądasz!Nie mogę oderwać od Ciebie oczu super zestaw:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, chusta idealnie ożywia całość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka połaczona z marynarką wygląda idealnie! Buty i torebka to takie moje-Twoje lovelovelove ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa rzeczywiście świetne, szkoda, że takie felerne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekności! Rewelacyjne ci w takich włoskach:)

    ps.czemu nie dotarlas na spotkanie?:((

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu napiszę, że ta torba jest cudowna! Widzę, że włosy rosną, czyżby? ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. + taguję Cię w Liebster Blog Award - szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz - świetne dodatki w postaci torebki i chustki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się idea tego bloga :) będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne butki oraz torebeczka-PRIMARK?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie w związanych włosach! Świetny zestaw ;)) Marynarka przeboska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna, prosta, ale nienudna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, wyglądasz świetnie - jak zawsze! <3 Uwielbiam Twoje marynarki. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit! niby taki klasyczny, a jednak wyróżniałby się w tłumie :D lubię twój styli i z przyjemnością dodaję blog do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, bardzo podoba mi się to połączenie!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)