26 stycznia 2013

Domowe melodie- Grażka





Zima bardzo mi dokucza w tym roku. Jeśli zmieniłabym się w zwierzę, na pewno byłby to niedźwiedź. Nie muszę wychodzić ze swej jaskini, wystarczy ciepła kołdra, dużo jedzenia, gorący termofor i drugi niedźwiedź do kompletu. Mogłabym przeleżeć, przeczekać, obudzić się na wiosnę... A tymczasem panuje u mnie ogólny stan depresyjny, tak zwane "niechcemisię". Dotyczy to wszystkich sfer mojego życia, oprócz spania. Spać mogę, chcę, muszę! =)
Nawet pisać niechcemisię...
Ale, ale już niedługo;)

Wykorzystałam nagły przypływ sił witalnych i ubrałam coś, co nie jest jeansami i starym swetrem. Niespodziewanie dla mnie oraz mojego portfela zaszalałam na wyprzedażach. W ciągu dwóch dni kupiłam więcej świetnych i potrzebnych(!) mi rzeczy, niż w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Dopiero w tym roku odkryłam firmę Promod, która okazała się zagłębiem wyprzedażowych łupów. Świetna jakość i niezłe ceny. Niedźwiedzie to lubią!

Ps1. Ci, którzy lubią mnie na fejsbuku, wiedzą że szaleję instagramowo. Jeśli lubicie być zasypywani obrazkowym spamem, zapraszam=)
Ps2. ...No a tyh, którzy nie lubią mnie na fejsbuku zachęcam do polubienia;) KLIK







czapka: hand made, komin: H&M (20zł), naszyjnik: Terranova (3,90zł), sweter: New Yorker (29zł), spódnica: Promod (20zł)

13 komentarzy:

  1. Dawno u ciebie nie byłam. Widzę, że nic się nie zmieniło. Dalej jest tak cudownie kolorowo. Bardzo ładny piesek na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie bomby kolorów w zimie! naszyjnik przeslodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki Ty masz nieziemski komin! ♥
    ja też mam wyjątkowo problem w tym roku z zimą, gdy tylko mam okazję przesiadują cały dzień w pokoju ;\

    OdpowiedzUsuń
  4. Haaa, też jestem niedźwiedziem! Co więcej czuję, że chyba mój mózg zapadł w zimowy sen, bo nawet sesja i potrzeba motywacji do nauki niewiele mu daje - ciepła kołderka, herbata z cytryną, to jest to! :)
    Uwielbiam Twoje kolorowe stroje, czapka ma rewelacyjny odcień - bardzo mi się podoba. :)

    Niedźwiedź pozdrawia niedźwiedzia iii.. oby do wiosny! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoją kolorowość!
    Dla mnie to swoista odwaga ubierać sie tak kolorowo, bo nie lubię sie wyróżniać w tłumie dlatego żyję sobie w szarościach! Dlatego uwielbiam na Ciebie patrzeć:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Ale ja Cie dawno nie widzialam, kiedy się zjawisz na jakimś spotkaniu krakowskich bloger:D?
    co u Ciebie?:)wyglądasz slicznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ta moja jesien wiesz o czym mowie;) swietnie by pasowala do Twojej stylizacji.
    Lubie jak laczysz barwy ze soba jest od razu radosniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog Kolorowo i z wyczuciem ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze wpadam pooglądać ciuszki i zawsze zachwycam się twoją urodą. Jesteś taka śliczna :) No i Tekila też!

    OdpowiedzUsuń
  10. warto było włosy zapuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. MAM TO SAMO. Nie pozostaje nam nic innego niż odganiać zimę wszystkimi kolorami tęczy! <3 Na powyższych zdjęciach idzie Ci to niebywale dobrze, kokarda jest mega urocza, jeśli wrzuciłaś ją na insta to na pewno ją polajkowałam i skomentowałam!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)