10 stycznia 2013

here I am;)



Patrzcie kto przyszedł! Rok minął od naszego ostatniego spotkania;) Mam nadzieję, że pomimo moich życzeń Wasze Święta minęły w cudownej atmosferze, a Sylwestra spędziliście w szampańskim towarzystwie;) Ja do Was wracam po kolejnej (sic!) przerwie otulona w poświąteczny tłuszczyk i za stara już na zimowe wygibasy bez okrycia wierzchniego. U mnie wszystko ok, a u Was?

Moja etola z sobola(taki żarcik;p) miała być super szykowna i glamour. Szkoda tylko, że na wszystkich zdjęciach jest niechlujnie wywinięta i towarzyszy jej komin;)









kołnierz: sh (8zł), komin: hand made, broszka: katherine.pl, płaszcz: C&A, spódnica: kufersklep, bluzka, sweterek: sh (po 2zł), podkolanówki: H&M, kozaki: Deichmann (69zł)

19 komentarzy:

  1. no Dredowa,bo już miałam Cie ochrzanić że koniec z instagramem a żebyś się wzięła za notkę na bloga;D

    ubyło Cię,coś zrobiła?^^
    I mało praktycznie (zimno?) ale fajnie estetycznie wyglądasz z rozpiętym płaszczem- widać spódnicę, która jest fajnym akcentem kolorystycznym.

    Zu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a właśnie zapomniałam się w notce pochwalić moją instagramową aktywnością (taki erzac blogowania)=P
      Ubyło? Ojej dzięki! Aczkolwiek przybyło znowu po świętach;)) Czas ponownie wziąć się do pracy. Ćwiczenia 2-3 razy w tygodniu i pilnowanie się z jedzeniem. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej:)

      Usuń
  2. "Etola z sobola" xD Nie no jest czad, broszka zdecydowanie nadaje styl glamour :D
    Witaj w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miłą Cię widzieć...tęskniłam ;p .Ciesze się że wróciłaś.Zestaw całość dla mnie wielkie tak śliczna etola i płaszcz;)pozdrawiam i życzę miłego dnia:)
    P.s a i żeby mi to było ostatni raz takie znikanie:);p

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz genialny płaszcz! ;OO i spódnicę, mmm ♥
    Boziu, już myślałam, że się nie doczekam notki! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no i fajnie ze wróciłaś, nie wiem co ty robisz ale wyglądasz coraz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ann, no to my wchodzimy w Wasze środowisko, a u Ciebie cicho...dobrze, że wróciłaś i pomożesz odnaleźć się w tym świecie :) piesa <3 D&M
    wiesz, że uwielbiam Cię za kolory, dlatego moim nr 1 w tym zestawie jest spódnica :D ale płaszcz tez skradł moje serce! ma genialny fason!!! - D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wieki Cię nie było! Płaszcz z DIY kominem genialny ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, kogoż moje oczy widzą?! Nie wierzę! :D Pani Lejdi Dredziara jest znowu z Nami, cieszę się bardzo i mam nadzieję, że W KOŃCU uda Nam się spotkać na spotkaniu blogerek! :) Etola z sobola jest świetna, nie bądź taka skromna, ja nie zauważyłam wywinięcia.

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu pierwszy raz i już polubiłam Twojego bloga, bo jesteś ładna, bo nie jesteś chuda i jesteś z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear!

    I really like your blog.

    Do you want to follow each other?
    http://lovepotion-number5.blogspot.ro/

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. No, widzę tu wiele rzeczy, ale na pewno nie poświąteczny tłuszczyk;) Wyglądasz ślicznie, bardzo podoba mi się Twoja urocza fryzurka. Świetny płaszcz i kołnierz. A piesek cudowny!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko ze soba komponuje sie swietnie a Ty wygladasz promiennie ze chce sie patrzec i patrzec- cos jak pozytywan energia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach! Jest mój ulubiony kolor żółty, ale i jest szary - zestaw idealny! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja! bardzo fajny blog:)
    zapraszam do siebie http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)