29 stycznia 2013

Jessie Ware- Wildest Moment


I co? Zdziwieni, że znowu tu jestem? Haha, wpadłam na fantastyczny pomysł i postanowiłam, że na Kolorowych wpis będzie się pojawiał co trzy dni...Zobaczymy co z tego wyjdzie, trzymajcie kciuki;)
Jak ostatnio wspomniałam, na wyprzedażach udało mi się zdobyć świetne, dobrej jakości ciuchy,które (mam nadzieję) długo mi posłużą. Jednym z wyprzedażowych łupów jest żakiet (marynarka?) z Vero Mody. Niestety zdjęcia nie oddają jego uroku. W rzeczywistości jest bardziej beżowy, niż biały i cudownie mieni się na złoto. Do tego wykonany został z dresopodobnego materiału, którego wygodę uwielbiam:) Gdybym znalazła na chodniku 45 polskich złotych bez wahania wróciłabym jeszcze po wersję szarą;)







marynarka: Vero Moda (45zł), torebka: Accessorize, spodnie, pasek: H&M, buty: Timberland, t-shirt: Bershka, czapka, komin: hand made

10 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie :D. Super kolorek torebki. Marzy mi się taka ;p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny t-shirt, uwielbiam takie ekscentryczne nadruki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten t-shirt urzekł mnie już w jakiejś wcześniejszej stylizacji ;) kocham kolorowe dodatki - przecież wiesz ;) dasha (p.s. wpisywanie numerków i literek usunięte ;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. t-shirt jest fantastyczny!;)pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Żakiet dla mnie zawsze był problematycznym elementem stroju, bo ile razy go włozę, czuję się jak pańcia. W Twojej wersji podoba mi sie bardzo! pozwolisz, ze się w przyszłości zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz świetnie!! I te kolorki mimo, ze w dodatkach głównie dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, trzymam kciuki by udawało Ci się dodawać co 3 dni i sama z tego też się cieszę ;ddd
    spodnie masz mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, miło mi :* widzę, że z krakowa Pani <3 czapucha cudowna, wyglądasz przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja :-)
    pozdrawiam.
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)