15 lutego 2013

Jessie Ware- Sweet talk


Fajnie jest czasami znaleźć na dnie szafy zupełnie zapomnianą rzecz i odkryć ją na nowo. Tak było z tymi cudnymi szmacianymi naszyjnikami ze Studia Pomysłów. Musiały poleżeć trochę w przeprowadzkowym pudle, aby na nowo stać się moim numerem 1 jeśli o dodatki chodzi. Tak oto ja, moje szmaciaki i kilka innych kolorowych rzeczy odganiamy zimę. Oby się udało!









koszula: sh, naszyjniki: StudioPomysłów, spodnie: C&A, buty: Timberland, kolczyki: Allegro

15 komentarzy:

  1. Zaskakujące połączenie kolorów, ale pasuje i bardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię odkryć coś na nowo! chociaż potem mi wstyd, bo myślę sobie, że jeśli zapominam co mam w szafie to znaczy, że mam za dużo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie kolorów , dało niesamowity efekt !

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się makijaż , strój też świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładny makijaż i płaszcz ;o
    ja tak ostatnio znalazłam w szafie całkiem przypadkiem bluzy, nawet nie wiedziałam, ze aż tyle ich posiadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Love these colors, they all look wonderful on your! And that is such a great jacket too!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takimi kolorami to z pewnością przyciągniesz wiosnę! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, miło było Cię dziś poznać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten naszyjniko/szalik. Miło było poznać, śliczną masz grafikę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pozytywny set! Gratuluję odwagi w kolorach ;)
    Każdy uśmiech jest cudny, najlepszy dodatek, zdecydowanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tutaj u Ciebie kolorowo! i przepiękne zdjęcia :) dziękuję za info o Szymborskiej- zajrzę tam na pewno ;) i mam nadzieję- do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory :)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolory, genialnie je zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie kolorów, bluzka przełamuje ostre kontrasty spodni i szmacianych naszyjników, bardzo bardzo TAK

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)