7 marca 2013

Instagram MIX- Luty











 1,2|wystawa Warhola- fajnie się raz na jakiś czas odchamić| 3,4|odchamiania ciąg dalszy...tym razem w Pracowni, gdzie można było podziwiać wyklejanki Wisławy Szymborskiej| 4,6| wiem, że jedzenie na zdjęciach to szczyt obciachu, ale ja tam lubię popatrzeć, co ludzie mają na talerzach. Ja najczęściej szpinak, soczewicę i ciecierzycę;)

 | jak łatwo można się uzależnić od tych małych, kolorowych kółeczek...| w końcu moje! po całym sezonie wzdychania dorwałam moje wypatrzone koturny za 59zł | pierwsza paleta Inglota wypełniła się cieniami w mgnieniu oka. uwielbiam je! | namiastka tych wszystkich modnych, kiczowatych naszyjników z Zary i H&M, za3,99- żal nie wziąć;) | wieszak na krawaty oszczędził mi nerwów z wiecznie poplątanymi łańcuszkami | pierwsze malowanie do sesji, wprawdzie amatorska zabawa, ale nerwy i tak były;)
|ukochane zdjęcie zimowe | nigdy nie wiadomo, kogo się spotka na krakowskich plantach;) | zima jest spoko, na chwilę;)| takie tam malowanko, na ładnej kobiecie wszystko wygląda ładnie | no bez foty w lustrze się nie obejdzie... | ocenami się chwalę, a co!

9 komentarzy:

  1. Fajne fotki, szczególnie te na śniegu. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuuuuuuuuuujonie :* uwielbiam Twoje instafocie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik! :) cudny i to jaka cena!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co studiujesz i na jakiej uczelni?
    Pozdrawiam
    Kiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi Ci o te oceny... to szkoła wizażu i stylizacji;)

      Usuń
  5. Pewnie już Ci to pisałam na Instagramie, bo jakbym mogła przejść obok takiego cuda obojętnie, ale na wszelki wypadek powiem to jeszcze raz: PRZEPIĘKNA SUKIENKA <3

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)