22 marca 2013

nothing about the weather



Doczekamy się tej wiosny, czy nie??? Ja powoli tracę już nadzieję, a wszelkie zajączki i kolorowe jajeczka brzmią abstrakcyjnie;) Nie mnie zatem już dłużej czekać i zwlekać z nowym postem do  wiosny. Nie mogłam przepuścić okazji, aby pochwalić się nową fryzurą, ulubionymi spodniami i (w końcu!) porządnymi butami. Do tego wszystkiego mój nieśmiertelny "płaszcz generała" i sweter zrobiony przez moją zdolną Mamę... Nie ma co się oszukiwać, zestaw prosty i ponury, ale już nie mogę się doczekać, kiedy wybuchnę kolorami wraz z ładniejszą pogodą. Takie życie, wszystko kręci się wokół temperatury...








sweter: hand made, spodnie: H&M, torebka: oasap, buty: Venezia, komin: hand made

15 komentarzy:

  1. Buuu! U Ciebie śniegu chociaż nie tak dużo... U mnie zaspy do kolana i ciagle wieje... I po co ja choinkę rozbierałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ojacię! W takich włosach Ci bajcznie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie <3 I jakie masz śliczne włoski!!!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty. Świetne zdjęcia :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, niestety, to są spodnie dla zgrabnych dziewczyn o szczupłych nogach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha z ktorej strony;)? wlasnie te "zgrabne dziewczyny o szczuplych nogach" wygladaja w takich spodniach smiesznie, jak szkapy. zuzu pieknie!!! od razu weselej w taka pogode

      Usuń
    2. hahaha, chyba zartujesz. Zgrabne, szczuple, dlugie nogi sa stworzone do takich spodni.

      Usuń
  6. ja też chyba straciłam nadzieję na przyjście wiosny :(
    świetny sweterek , masz śliczne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę te spodnie, są boskie! I do tego kolorystyka zestawu - kocham ją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo dawno mnie tu nie było, albo zmieniłaś fryzurę! :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzura świetna. I muszę powiedzieć, że te Mamy to jednak są fantastyczne. :)
    I umieram już z braku wiosny. :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Pretty and elegant girl, sorry I have no time for further comments.
    Greetings friend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog! Jesteś baaaaaaaaaaaaardzo śliczna *.*
    Zapraszam i proszę o zadawanie pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczny kolor włosów :) zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)