7 maja 2013

check my blog:








Chcą mnie wywieźć Panie Tusku, co Pan na to? Zapakować życie w torbę, wsadzić dupcię w  samolot i zaczynać wszystko od nowa za morzem mi każą. Nie pytają o zdanie. Uprowadzić chcą. Niby dla dobra mojego, dla lepszych perspektyw. Sprzedać mnie chcą za ajfona najnowszego, za xboxa z kinectem, bo ruch to zdrowie. Nikogo nie obchodzi, że zimy tam są jeszcze zimniejsze, a noce dłuższe. Język popaprany, a jedzenie niedobre. Ustawić mnie chcą, jak pieska z ruszającą się główką w samochodzie. Żeby mogli ruszyć przed siebie, tam gdzie ich los poniesie, a żebym była przy nich, bo tak przyjaźnie merdam ogonkiem i fajnie mieć mnie przy sobie. Nie mam główki na sprężynce. Panie Tusku, patrz Pan co żeś narobił.





t-shirt, spódnica: House (19zł, 29zł), mokasyny: Deichmann (29zł), torebka: Accesorize (35zł)

18 komentarzy:

  1. Zrób coś z tymi włosami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na łyso, irokez, czy może morski błękit? Doradź, Fryzjerze.

      Usuń
    2. Miałaś wiele cudnych fryzur, rudy Ci służy... życzliwie pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. To co mam teraz na głowie, to też rudy. Wprawdzie bardziej przypomina spraną jajecznicę, ale co tam;) cały czas zastanawiam się, co zrobić dalej ze swym owłosieniem, dlatego narazie wygląda, jak wygląda. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. koszulka tematyczna!:D pierwsze dwa portrety bardzo przepiękne.
    Dawno kupowałaś spódnicę? Bo pół królestwa bym za taką oddała O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnicę kupowałam jakoś pod koniec zimy (kalendarzowej;p) może jeszcze gdzieś znajdziesz:)

      Usuń
  3. ale bym sobie poszła na spacer do parku! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszulka :) z dystansem, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieee, nie możesz opuścić Krakowa, tak bardzo mi do niego pasujesz! : (
    PANIE PREMIERZE JAK ŻYĆ?

    ps. Koszula genialna, ale się uśmiałam, muszę sprawdzić czy we Wrocławskich housach takiej nie ma ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, o nie, nie wolno Ci nigdzie jechać.. Tak smutne czasy do nas nastały, gdzie większość ludzi, gdy chce perspektywę to musi patrzeć w dal, za morze :(
    Cudowna jest ta bluzka! I spódnicy zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa...Co ty na to Tusk??Wszyscy wciąż wyjeżdżają a ty nic z tym nie robisz tylko wciąż wszystko dla siebie bierzesz;/achh live is brutal
    P.s świetny zestaw!koszulka genialna!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, szczególnie spódnica mi się podoba, widziałam ostatnio jedną też w "ptaszkowy" motyw tylko długą spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie! Bardzo stylowy i szykowny look :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze pół roku temu powiedziałabym jedz głupia nad czym się zastanawiasz?? co Polska może ci zaproponować marne życie za najniższą? zakupy w biedronce (które i tak nie są już tak tanie jak dawniej)zero możliwości JEDŹ!!! ale teraz... no kurcze trudny temat
    ale z drugiej strony jeśli możesz jechać, spróbować, zobaczyć,a w razie czego wrócić to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna ta torebeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)