14 maja 2013

Fajna kiecka, szkoda, że jednorazówka







Chociaż tegoroczny Maj jest dla mnie ciężkim miesiącem, nie zapominam, że przecież Wiosna się dawno obudziła i trzeba z Niej korzystać ile się da. Łapię promienie, wdycham słodkawy zapach traw i daję się smagać podmuchom wiatru. Zupełnie inaczej patrzy się na problemy z perspektywy człowieka siedzącego nad Wisłą z nogami skierowanymi ku słońcu. Czasami wręcz można zapomnieć o wszystkim, patrząc na kwitnący bez i żółte mlecze. Boli mnie tylko, że Wiosna jest tak krótka. Moja szklanka ostatnio jest do połowy pusta;)

Jeśli o ciuchy chodzi, mam na sobie same fajne, wygodne rzeczy. Sweter wielbię nad życie, bo pozwala mi się ukryć przed światem i poczuć milutko, jak pod kocykiem w każdym miejscu. Trampki (słabo widoczne) to najtańsze z najwygodniejszych butów, jakie mam. A to wiadomo miks idealny. Do tego cudny, koralowy kolor i śmigać można całe lato...Albo dopóki się nie rozwalą;) Okulary i torba to również moje letnie must have. Właściwie innej torby w tym okresie nie potrzebuję:) Sukienka też jest fajna, szkoda, że jednorazówka, góra się szmaci, dół się mechaci...

Najfajniejszy i tak jest pies! I z tego miejsca pragnę pozdrowić Martynę, która również dzisiaj na blogu pochwaliła się swoim czworonogiem:) Łaciaki górą!






sukienka: Cropp (ok.30zł), naszyjnik: House (ok.5zł), trampki: no name (19zł), torba: Studio Pomysłów, sweter: Atmosphere (9zł), okulary: CCC

18 komentarzy:

  1. Słodki psiak!! Super zdjęcia!! Wyglądasz świetnie, wiosennie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look!

    pozdrawiam,

    www.zabic-garsonke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sceneria zdjęć :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Piesio cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Very, very pretty.
    Greetings friend..

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie byś wyglądała w takiej typowej pin-up'owej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od kiedy kupiłam sobie trampki to tylko w nich chodzę ;d
    U mnie maj też jest inny niż zwykle, w sumie jest tak zapełniony, że brak mi czasu na oddech, mam nadzieję, że Twoja szklanka szybko zmieni się z połowę pełną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie najlepszą torbą na lato jest koszyk :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wyglądasz świetnie, radośnie i wiosennie, a piesek uroczy;)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Ty też zechcesz mnie odwiedzić, na www.pyzoletka.blogspot.com
    Pyzoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mnie tu dawno nie bylo!!! ale ty nic sie nie zmieniłaś, nadal sliczna :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze szkoda bo sukienka fajnie się prezentuje ;) całość świetnie wygląda i na pewno była wygodna :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki boski plener!!! <3 A miałam chrapkę na tę sukienkę jak była chyba pod koniec lutego albo na początku marca! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatuaż <3 Cudna stylizacja tak poza tym i piesio jaki sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)