11 czerwca 2013

Niby smutno, a wesoło. Tak na prawdę chodzi o grzmot...








No i jestem. Całkiem niedaleko, choć za morzem. Czasowo moja podróż trwała może tyle, ile droga z Krakowa do Warszawy, a znalazłam się w innej rzeczywistości. Nie będę się z Wami dzielić głębokimi przemyśleniami na temat emigracji, bo najzwyczajniej w świecie takich jeszcze nie mam. Czuję się, jakbym była na wakacjach, krótkim urlopie, po którym spakuję się z powrotem w walizkę (wróć...musiałabym się najpierw rozpakować!) i wrócę do swojego codziennego życia w ukochanym Krakowie. Staram się o tym nie myśleć, ale kiedy przypląta mi się już myśl o tym, że to jednak na dłużej, robi mi się po prostu...smutno. Na szczęście mam przy sobie osobę, za którą pojechałabym na koniec świata i wiem, że jest warto;)

Troszkę dziwnie wyszło, zbyt melancholijnie i w opozycji do zdjęć;) Żeby nie było, spędzam(y) czas bardzo miło i wesoło. Zdążyłam kąpać się w jeziorze, opalać na pomoście, a nawet zaliczyć małą sesję z balonami znalezionymi na ulicy. Pogoda nas rozpieszcza i w życiu bym nie pomyślała, że właśnie w Skandynawii znajdę te egzotyczne upały, które zagubiły się w drodze do Polski.

Życzę Wam słońca, albo nieprzeciekających kajaków:)

Ps. Tutaj była burza, która rozwaliła system świateł drogowych. Wyobrażacie sobie ludzi, dla których przepisy ponad wszystko i nie bardzo wiedzą jak zachować się w sytuacji awaryjnej, kiedy wszystkie światła są czerwone? Tak, dobrze myślicie. Szwedzi stoją.

Ps1. W Szwecji nie ma burz. Tak zostałam poinformowana. Skoro nie ma burz, nie ma też piorunochornów. Brak piorunochronów sprawia, że zaczynam się denerwować. Tylko czy większy strach wzbudza we mnie brak piorunochronów, czy może anomalie pogodowe, które dla mnie zawsze są oznaką zbliżającego się Końca Świata?HMMMM^^

Ps2. Nie mam pojęcia, dlaczego piszę Wam o burzach;)








t-shirt: House, spodnie: Cubus, trampki: no name, biżuteria: katherine.pl

9 komentarzy:

  1. Uszy do góry , pierś do przodu i żyj pełnią życia. W każdej sytuacji można znaleźć plusy a z Twoim uśmiechem to nie trudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze. Pisz o burzach. Przynajmniej człowiek czegoś o świecie się dowiaduje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też boję się anomalii pogodowych, to temat numer jeden u mnie w domu xD Każda zmiana w życiu przynosi jakieś korzyści, życzę Ci powodzenia!
    A zdjęcia z balonikami przesłodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze początki bywają trudne ja jak wyjechałam do UK w sobotę przybyłam na tą małą wysepkę a w Niedzielę już marzył mi się powrót do Polski pierwsze tygodnie było mi źle i smutno chciałam do domu:)do rodziny...zamiar i tak był tylko chwilowy...parę miesięcy i miał być powrót...to się zmieniło po poznaniu mojego lubego:)poprosił żeby została i tak zostałam a we wrześniu minie 8 lat a teraz zakochałam się w tym miejscu i nie wiem czy potrafiłabym stąd tak po prostu wyjechać;)
    P.s super zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie od dziś goszczę u siebie Szwedów, a może raczej nie u siebie, bo mieszkają w hotelu, ale spędzam z nimi czas ;d więc poniekąd łączę się z Tobą w Szwedzkim nastroju - u mnie on bardziej tworzy się za pomocą wspomnień, ale Twoje zdjęcia też je przywołują! ;)
    Masz cudowne spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie PS. rozwaliło system! Chyba jeszcze tego nie pisałam, ale uwielbiam Cię czytać, masz takie lekkie pióro, nawet jeżeli tekst jest melancholijny, czuję w nim pozytywną energię i optymizm - masz coś takiego w sobie. :) Powodzenia Kochana! Najważniejsze, że masz u swego boku właściwą osobę, a wszystko na pewno się świetnie poukłada, czas pokaże! :)
    Buziaki z nie-upalnej-burzowej-pochmurnej Polski. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Żużu droga, emigracja jest super! Ja się nie mogę doczekać kolejnej, bo właśnie mam trzymiesięczną przerwę by rozliczyć się z Warszawą (choć już tęsknię i lada moment pojadę w odwiedziny:P). A jak znajdziesz sobie jakieś fajne zajęcie to dopiero docenisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie, bardzo udany set! SUPER!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,pięknie.Pozdrawiam serdecznie z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)