4 lipca 2013

Dziadostwo, Panie...Dziadostwo!


Hej!
Jakiś czas temu pokusiłam się o rzecz niedopuszczalną. Postanowiłam zajrzeć swym ciekawskim okiem w czeluść archiwum mego bloga w celu niewiadomym. Po zaledwie kilku stronach opuściłam to małe modowe piekiełko i z pewnym niesmakiem zaczęłam rozmyślać. Dlaczego, Aniu? Dlaczego?! Jak to jest, powiedzcie mi, że wrzucając na blog pewną treść okraszoną zdjęciami (no dobra, na odwrót) czujemy pewnego rodzaju dumę w stylu "Taaak, to jest dobre. Niezła dupa z twarzy. Jestę faszyn wiktim, wyznaczam trędy..."? No przyznajmy szczerze. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z osiągniętych efektów, nie będziemy się nimi dzielić z resztą populacji posiadającej łącze internetowe. Jak zatem możliwe, że wystarczy zaledwie kilka miesięcy, żeby zmienić swój gust/poglądy o 180 stopni? Dajmy na to notki z lipca 2012 (nie sprawdzajcie!). No przecież teraz w życiu nie wyszłabym w większości rzeczy na ulicę, a wtedy paradowałam i jeszcze kazałam sobie cykać zdjęcia;) No i bądź tu babo mądra.
Piszę te słowa w pełni świadoma, że zdjęcia, którymi się dzisiaj z Wami dzielę, za rok mogą być już przeterminowane, phi! zapewne za miesiąc już będę się zastanawiać "Dlaczego, Aniu?Dlaczego?!" Ciekawe co wtedy uznam za szczyt wieśniactwa- przebijający stanior, kolczasty naszyjnik? Bo na pewno nie spodnie. Workowate, piżamowe spodnie będą moją miłością do końca życia zapewne. Powiększają tyłek? Jak można powiększyć coś, co już jest duże? Ha! ;)
Dlaczego zatem wrzucam coś, czego mogę się później wstydzić? Ano potrzeba kontaktu z Wami jest silniejsza niż moja chęć strojenia się, a Kuby robienia zdjęć. Dlatego dzisiaj taki zwyklak, który zakładam na się zawsze, kiedy Kuba zabiera mnie na plac zabaw;)

Mam 23 lata. It's official:)






naszyjnik: katherine, spodnie: C&A, torba: Pan tu nie stał

12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz 23latko! Sto lat, sto lat! Przegapiłam Twój 2gi lipca, ale najszczersze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna jestem zachwycona Twoim blogiem, zaglądam tu od czasu do czasu :) świetne te spodnie8-) takie zdjęcia najlepsze z tym placem zabaw, naturalnie i uroczo :) szkoda ze nie ma z Tobą Tekili :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście wszystkiego najlepszego :) zapomniałam w poście powyższym napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Norma, nie ma się czym przejmować, ja też nienawidzę moich postów sprzed roku, a czasami nawet tych sprzed kilku tygodni ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jesteś zodiakalnym raczkiem? Piąteczka! Och i ja również uwielbiam Pan Tu Nie Stał! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa dziękuuję za miłe słowa;) ale z Ciebie pozytywna osóbka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko pięknie, wszystko fajnie ale wszystkie czekamy na kolejny post o ćwiczeniach i lepszych trybie życia!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Portki są świetne, tez lubię takie workowate...luz się czuje od Ciebie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa, moja ukochana torba Dziadostwo ;) Też ja u siebie mam w wielu postach, jest tak wielgachna, że wreszcie mieści wszystkie rzeczy.
    A ja już po miesiącu mam podobne odczucia i wstyd mi niemiłosiernie ;) Ale jesteśmy zmienne i nie wiem, czym się czasem kierujemy...
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)