18 lipca 2013

Pharrell Williams, Robin Thicke- Blurred Lines


Jedna z (niewielu) rzeczy jaka nam się ostatnio udaje na skandynawskiej ziemi to pogoda. Od 1,5 miesiąca możemy cieszyć się słońcem i milutkim wiaterkiem, dzięki któremu nie odczuwamy upału, a jedynie przyjemne ciepło. Taka pogoda zmusza do odsłonięcia kończyn. Nogi zdecydowanie nie są moją ulubioną częścią ciała, ale nie mam zamiaru z tego powodu rezygnować z wystawiania ich na słońce;) Nie powiem, żeby wychodzenie w krótkich spodenkach między ludzi sprawiało mi jakąś przyjemność, czy też było całkowicie naturalne i obojętne. Trzeba jednak przekraczać pewne granice w swojej głowie, więc najpierw zaczęłam zakładać szorty nie tylko na plażę, a teraz...Przyszedł czas na pokazanie się w Internetach;) Zainspirowała mnie wspaniała PannaJoannaMakeUp. Zachęcam Was do obejrzenia Jej filmiku na temat samoakceptacji:)


Dzisiejszy zestaw to pochwała H&M'owych wyprzedaży;)  Najdroższe były spodenki...kosztowały 15zł;)







spodenki, top, opaska: H&M (15zł, 10zł, 10zł) naszyjnik: katherine.pl

32 komentarze:

  1. Ja Cie doskonale rozumiem, Aniu :) chyba :P na szczescie magiczny prog 29/30st [obecna temperatura w UK)wylaczyla moje pozory przyzwoitosci.No i chodze w mini.I jest mi wygodnie jak nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aale komuś ładnie wystają kości na ramionach!
    skandynawia ma więcej plusów-częściej publikujesz!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nooo tak:) i postaram się z tej możliwości korzystać jak najdłużej;)
      nie powiem, Twój komentarz sprawił mi niesamowitą przyjemność:)

      Usuń
  3. Wygladasz przepięknie! Nogi też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj spokój! Nogi masz normalne :) Naprawdę nie masz czym się przejmować! Poza tym, większość zapewne (jak np. ja) patrzy przede wszystkim na Twoje walory i urodę, a nie zastanawia się gdzie przypadkiem jest więcej tłuszczyku niż ustawa przewiduje :P
    A teraz może głupie pytanie: jak Ty robisz taką fryzurę? Chodzi mi o te zakręcone włoski - jak je upinasz, że się nie odplątują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też nie płaczę dniami i nocami nad losem tych moich bidnych parówek;) Są całkiem normalne, ale ciągle nad nimi pracuję:)
      A fryzurka jest banalnie prosta. Nakładam opaskę na głowę i zawijam pod nią włosy, ew. podpinam wsuwkami tam, gdzie nie chcę się trzymać. Wersja bez opaski podobnie. Roluję włosy i podpinam co jakiś czas wsuwkami:)

      Usuń
    2. Ćwiczysz? Ja też ! :)
      Dziękuję za odpowiedź. Spróbuję... Kiedyś już próbowałam, ale nic z tego nie wyszło - albo mam za długie włosy albo za ciężkie. Nawet koczki mi się średnio na głowie trzymają ;/ Miliardy wsuweeeek !!!!

      Usuń
    3. Ćwiczę, ćwiczę:) Noo tak fryzurka niezbyt się niestety nadaje dla długowłosych, ale za to macie wiele innych możliwości:) Plecam kanał na YT Stylizacje, tam są fajne, proste fryzurki:)

      Usuń
  5. fajnie wyglądasz i masz fajny tatuaż. racja trzeba przekraczać granice, choc nie odważam sie tez paradować w szortach gdzie indziej niz koło domu lub na urlopie (urlop swoje prawa ma) :) ze względu na wiek, bo juz stara baba w porównaniu z tobą jestem, tobie szorty bardzo pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. interesująca fryzura, spróbuję ją sobie zrobić :D ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna fryzura! Zawsze żałuję, że mam dwie lewe ręce do robienia cudów z włosami i nie umiem wyczarować nawet podstawowych fryzur, a szkoda. :( Skandynawia Ci służy - chyba nawet częściej blogujesz, takie mam wrażenie. :D I Twoje nogi są jak najbardziej okeeej!

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś ideałem!!!! boshe a te włosy!!!!
    jak ja bym chciała umieć takie cos zrobic na swojej głowie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo ładnie i nie wiem co ty chcesz od swoich nóg? Są normalne, nie za grube ani za chude-nóżki jak w sam raz. Pozdrawiam ciepło!
    Czy mogłabyś zdradzić w jaki sposób robisz tą fryzurkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci przepięknie w tej fryzurze! I w odsłoniętych ramionach ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, próbowałam, ale na razie mi to podwijanie nie wychodzi. Ale mam dwie lewe ręce, więc nic dziwnego.
    A Ty, pikny rudzielcu, pokazuj kulosy częściej! :)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna!
    Piękny ten Twój blog, będę tu zaglądać:)
    Obserwuję i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne włosy! Cudownie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz prześlicznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. hej,a może jakieś posty kosmetyczno-makijażowe? przykładowe makijaże krok po kroku? zawsze jesteś świetnie umalowana, nie wiem jak inne dziewczyny ale ja chętnie bym zobaczyła jak wykonać makijaże w których Cię oglądamy:)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak miło, że to piszesz:) Już od daaaaawna o tym myślę, ale jakoś nie wychodzi:( koniecznie muszę popróbować, może się uda;)

      Usuń
    2. Hej, no to koniecznie,czekam!:))

      A.

      Usuń
  16. wlasnie szukam takiego naszyjnika!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz, wszytko ze sobą świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ taniocha te ubranka <3 super naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tu przez instagram :) I jedyne co mogę powiedzieć to wiekie WOW! Zdjęcia są super klimatyczne, a stylizacje oryginalne.
    Jesteś niesamowitą blogerką ♥

    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też trafiłam tu przez instagram, przez Twoje zdjęcia zrobiłam się głodna, a już po 23!!! :D Niemniej jednak nie żałuję, bo wydajesz się być bardzo pozytywną osobą, zastanawiam się tylko, dlaczego wyjechałas do Szwecji i czym się tam zajmujesz?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę:))Ano w Szwecji ogarniam życie, a wyjechałam, bo miałam taką możliwość i czasami trzeba próbować nowości. :)

      Usuń
  21. mam bardzo podobną bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woooow, wyglądasz olśniewająco. Bluzeczka przepiękna, spodenki z resztą też, a naszyjnik cud miód malinki :) Bardzo podoba mi się Twój blog, taki folklorystyczny :) Przepiękne są te ruskie laleczki, ja też mam do nich słabość :) Będę tu zaglądać na pewno częściej :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)