6 sierpnia 2013

Łapię Słońce


Po małym, deszczowym przerywniku wracam do Was ze zdjęciami wypełnionymi skandynawskim słońcem. To niesamowite, że miejsce, które zawsze kojarzyło mi się z zimnym, ostrym klimatem, okazało się tak przyjemne i słoneczne. Podobno nie zdarza się to zbyt często, więc korzystamy z tego pięknego lata i często po prostu spacerujemy wzdłuż wody. A że woda to mój żywioł, chyba już zdążyliście się przekonać. Ciągnie mnie wszędzie tam, gdzie mogę zamoczyć stopy, lub chociaż popatrzeć na falującą wodę i posłuchać jej szumu. W Sztokholmie właściwie trudno byłoby się przed tym uchronić, co jest mi bardzo na rękę;)

Jeżeli miałabym stworzyć ranking najgorszych miesięcy w roku, Sierpień zdecydowanie zająłby miejsce w pierwszej trójce. Nigdy nie lubiłam. Kiedyś kojarzył mi się z powrotem do szkoły, teraz z nieuniknionym nadejściem jesieni, a co za tym idzie, również zimy. Brrr, na samą myśl robi mi się słabo;) Dlatego staram się łapać słońce, wdychać na zapas zapach lata i udawać, że nie widzę pierwszych liści spadających z drzew. Żałuję, że nie mogłam wystarczająco wymoczyć tyłek w wodzie i wygrzać swe ciało w letnim skwarze. I tak, wiem, że chętnie zamienilibyście swoje 35 stopni na moje 25:) Z miłą chęcią, jeśli tylko byłoby to możliwe;)


Wybaczcie sporą ilość zdjęć, ale ten wpis dedykuję samej sobie. Aniu, kiedy w zimowy, długi wieczór tu zajrzysz, przypomnij sobie, jak miły dzień wtedy spędziłaś:)

Ps. W końcu znalazłam szwedzki lumpeks:) A w nim cudowną torebkę, którą właśnie dzisiaj Wam pokazuję:)














spódnica: H&M (ok.30zł), torba: H&M (sh, 30zł), top: Terranova, opaska: H&M (10zł)

11 komentarzy:

  1. kochanie świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajnie wygladasz...Biały top to dobra baza do reszty rzeczy, a spódnica i jest mega efektowna!

    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! A fryzurka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka i świetny klimat zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie sierpień to taki okres półmetku, gdzie zawsze coś we mnie pęka.. pęka bo nie zdążyłam zrobić czegoś istotnego.. ;)
    Pięknie wyglądasz! Spódniczkę masz cudowną! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, tak promiennie;) Bardzo ciekawa oprawa graficzna na blogu.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)