29 października 2013

Floral style!




Ufff! Już myślałam, że kolejnym wpisem uraczę Was w iście zimowej skandynawskiej scenerii. Udało mi się jednak uchwycić jeszcze troszkę jesieni, chociaż liści na drzewach coraz mniej... Jeśli jednak tym wpisem miałabym pożegnać tę krótką i kontrowersyjną porę roku, nie będzie wstydu. Dzisiejszy zestaw to w stu procentach ja i mój ulubiony styl. Nawet spodnie masakrujące moją sylwetkę nie są w stanie ostudzić mej sympatii. Wszystko razem wygląda dokładnie tak, jak to sobie wymyśliłam, nawet pogoda i humor fotografa wpasowały się w jedną całość, którą się z Wami dzielę:)
Z niepokojem patrzę jak moja szafa wypełnia się w HaeM'owe łaszki...Wprawdzie miejsce zamieszkania warunkuje takie a nie inne miejsca zakupów, ale przyznam, że idę po najmniejszej linii oporu;) Odkryłam ostatnio fantastyczny second hand, a właściwie charity shop, który pełen jest ciekawych perełek w niskich (jak na Szwecję:P) cenach. Oczywiście większość metek wyszła z fabryki Hennes&Mauritz...Nuuuuuda... Ale za to jaka fajna. I w kwiatki. Flower Power na całego. Oprócz tej bluzy/kurteczki(?) znalazłam jeszcze dwie fantastyczne spódnice i kurtkę (już nie w kwiatki, ale równie fajna).  Mam nadzieję, że będę miała okazję w najbliższym czasie się z Wami podzielić moimi zdobyczami.











torba: H&M (35zł), spodnie: NewYorker (50zł), t-shirt: Bershka, kurtka: sh (H&M, 20zł), buty: Skopunkten (120zł)

22 komentarze:

  1. O kurczę, chyba muszę zainwestować w boyfriendy <3 Zazdroszczę koka na głowie, ja nadal mam za krótkie włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycają mnie Twoje buty, poszukuję takich czarnych ♥
    DO tego masz genialne spodnie, takie też chcę ;d i połączenie bluzki z kurtką - mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw ... większość w moim typie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!! wspaniała kurteczka
    CUDNIE
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na bloga przypadkiem (jakieś pokrętne ścieżki :)), ale na pewno będę wpadać częściej!
    Fajnie wiedzieć, że jest ktoś też w Sztokholmie, kto tak jak ja tęskni czasem za Krakowem :) Wydajesz się super sympatyczną dziewczyną i masz świetny styl! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Witam w moich skromnych progach;) a za Krakowem nie tęsknię czasem, a non stop;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aaaach, to ja mam lepiej, bo kocham północ i od czasu do czasu tylko zatęsknię :)
    Jakbyś kiedyś chciała powspominać Kraków przy piwie/kawie daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia, a Ty wygladasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna marynarka. Bardzo mi się podoba.

    http://ujagny.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. I just love this outfit!!!!

    I just follow your blog can we follow each other?

    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Koczek cudowny i spodnie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bieda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning look! adore the shades and just have to mention perfect hair

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S> would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, masz bardzo fajny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super styl :) te spodnie są cudowne! Ciekawe czy jeszcze je znajdę w NY :))

    OdpowiedzUsuń
  15. love the floral print very much...

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)